neděle 22. května 2016

Sephora Wonderful Cushion Matte lip cream


Dnes mám pro vás recenzi na tenhle matný lip cream od Sephory, který jsem si koupila s velkým očekáváním, protože jsem na něj četla jen samou chválu. Já z něj bohužel zas tak nadšená nejsem. Nejdřív ale začneme pozitivy. 


Koupila jsem si odstín 06 Wonderful Purple a to je opravdu krásná barva. Sofistikovaná tmavá fialová nádhera a i balení produktu se mi moc líbí. Také má na rtech celkem hezký matně saténový finish, ale není úplně krycí jako matné rtěnky, na které jsem zvyklá. Těžko se to slovy popisuje, ale pokud se dá tenká vrstva, nevytvoří to celistvý silný povlak na rtech, jako třeba matné rtěnky od Dermacol. A tím, že nejde o rtěnku, která zaschne a nehne se, ale o lip cream, tak se ani nedá moc vrstvit, protože pak ho máte úplně všude. Navíc docela zalézá do vrásek.Vysušuje malinko méně, než matné rtěnky, které jsem zatím vyzkoušela, ale vysušuje. Výdrž není úplně nejhorší, nedá se říct, že by byl za chvíli pryč, ale jídlo a pití v hezkém stavu nevydrží. 


Má zvláštní houbičkový aplikátor, který mě nejdřív hodně štval, později jsem si na něj zvykla, ale stejně z něj nejsem moc nadšená. Kdo má větší rty, bude mu asi vyhovovat víc, ale na moje tenké rty je tahle "houbička" docela velká a je to boj nanést s ní lip cream bez přetáhnutí.  
Abych recenzi shrnula, tak musím říct, že do barvy jsem se zamilovala, a když se mi podaří hezky nanést, finish se mi líbí. Bohužel se ale hýbe, dobře nedrží a po pár hodinách nošení mám rty suché a na jejích okrajích mám už jen zbytky lip creamu. Není to úplný propadák, ale pokud by se mi podařilo sehnat dlouhodržící matnou rtěnku v takové barvě, neměla bych důvod Wonderful Cusion vůbec vyndavat z šuplíku. 
Dejte mi určitě vědět vaše zkušenosti, hlavně jestli máte i jiný odstín, než já. 

PS: Nafotím vám s ním nějaký MOTD, abyste ho viděli v akci.

Žádné komentáře:

Okomentovat