sobota 24. června 2017

Bardot dress


Musím říct, že jsem dlouho hledala šaty bardot střihu, které by se mi opravdu líbily. Tyhle mi padly do oka okamžitě. Trochu jsem se bála, že budou nepohodlné a budou buď škrtit, nebo guma přes ruce nebude držet a budou sklouzávat dolů, nebo naopak lézt nahoru. Jsou ale hodně pohodlné a ani jeden z obávaných problému nenastal. 
Jsou z příjemného vzdušného materiálu, který se ale bohužel dost mačká. Šaty jsem sice vyžehlila, ale před focením jsem seděla na obědě a v klíně a na zadku se přeseděly a pomačkaly. Stejně je ale miluju, kor v kombinaci s oblíbenýma converskama, které asi teď uvidíte v outfitech dost často.


Kabelka Michael Kors
Falešný septum Claire's

5 komentářů:

  1. šaty jsou nádherné, sama nějaké takové sháním :) nebo aspoň tričko podobného střihu - ale mívám problém, že buď mi nesedí na ramenech nebo jsou moc krátké anebo zase moc široké :D Prostě toto je střih, který sedí asi opravdu jenom některým vyvoleným :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou hodně pěkné a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou moc hezký!:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná kabelka ;) Já tedy osobně kupuji v levnějších sférách. Třeba můj poslední úlovek je tato https://www.decodoma.cz/Damska-kabelka-bezova.html ale myslím si, že vypadá také dobře. Co na ni říkáš ty? Majka

    OdpovědětVymazat