sobota 17. června 2017

Tip na stylový dárek pro něj


Den otců je už zítra, takže na tip pro tuto příležitost je bohužel asi pozdě. Ale pro všechny jiné příležitosti, kdy potřebujete hezký a stylový dárek pro některého muže, mám pro vás tip. Oslovil mě na spolupráci e-shop Trendhim a mně se zalíbil natolik, že jsem se rozhodla věnovat mu článek.


Jde o dánský e-shop (v češtině a velmi přehledný) zaměřený na doplňky pro muže. Nabídka je obrovská, od klasiky v podobě elegantních peněženek, až po výstřední motýlky, či pomůcky na tradiční holení břitvou.  I stylově je nabídka dost rozmanitá. Například já koukala na hodinky a mohla jsme si vybrat ze všech možných typů, od sportovních digitálek, přes klasiku s koženým páskem, až po kapesní hodinky na řetízku, které se v dnešní době jen tak někde nevidí. Navíc nabízí dopravu i případné vrácení zdarma.


Já jsem sice měla čas pořídit něco ke dni otců, ale můj taťka si na módu zrovna moc nepotrpí. Tak jsem z eshopu pořídila tyhle krásné kovové hodinky Honzíkovi k blížícímu se svátku. Zatím je z nich nadšený. Je to univerzální kousek, který si může vzít jak k džínům a teniskám, tak ke košili.
Myslím, že není třeba nic dodávat a bude lepší, když se na e-shop mrknete sami.

(sponzorovaný příspěvek)

2 komentáře:

  1. Ty hodinky jsou parádní nápad. :-) Můj muž bude mít brzy narozeniny a já si zrovna říkám, že bych mu možná také mohla koupit nějaké hodinky. Jedny sice má, ale už je má šíleně dlouho a je to na nich vidět. Asi bych mu koupila nějaké kvalitnější. Třeba tyto nevypadají vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že Casio je určitě dobrá volba. Na to, že to nejsou až tak drahé hodinky tak něco vydrží a dlouhodobě fungují bez problému. Sám taky doma jedny mám. :)

      Vymazat