středa 27. září 2017

Leather skirt


Když jsem dostala nápad, že si koupím koženou (ve skutečnosti je koženková) sukni, řekla jsem si, že to bude oříšek najít takovou, která mi bude sedět a bude se hodit k mojí postavě. K mému překvapení jsme prošla tři obchody, z nichž poslední byla Zara, kde mi padla do oka tahle hnědá. Vyzkoušela jsem, seděla mi a jela se mnou domů. Velmi příjemné překvapení musim říct a rovnou sem si tam k ní pořídila i tenhle černý svetřík.
Kabelku už jste jistě viděli ve vlogu, nebo na stories. Tu teď naprosto miluju.


Sukně Zara
Svetřík Zara
Kabát Zara
Boty H&M


3 komentáře:

  1. Když jsi si tu sukni zkoušela ve vlogu, tak jsem si říkala, doufám že si tu sukni Flabgee koupí. Moc ti sluší, sedne ti a jsi v ní sexy a zbytek outfitu jsi k ní doladila parádně, fakt super.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře laděné, sluší ti to, taková elegantní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nice look

    Regards,
    Mrs. Aa
    www.bymrsaa.com

    OdpovědětVymazat