sobota 23. září 2017

MOTD | Přirozené růžové líčení


Dnes mám pro vás ukázku mého nejen momentálně, ale i dlouhodobě velmi oblíbeného líčení. Vládnou mu studené tóny, většinou laděné do růžové barvy, což mně jako tmavooké blondýnce (občas šedovlásce) prostě sedne.


Pod videy padl párkrát dotaz na můj makeup a musím říct, že jsem na něj měla nejeden dotaz i z řad mých kamarádek a slečen v mém okolí. Už dlouhou dobu používám pro přirozené denní líčení kombinaci Loreal Nude Magic a Yves Rocher Pure light. Kombinace vznikla úplně náhodně, protože oba makeup mám moc ráda, ale většinu času je na mě jeden moc světlý a druhý moc tmavý, tak jsem je jednou smíchala a výsledkem byla nadšená. Krytí mají jen lehké, ale pleť krásné sjednotí a rozzáří. 
Mezi mé momentálně nejoblíbenější korektory patří Maybelline Age rewind a Rimmel Wake me up. Ještě před NYC Smooth skin pudrem jsem na lícní kosti nanesla tekutý rozjasňovač Dermacol v odstínu Fresh rose. Celý look má působit prozářeně a svěže, takže kromě tekutého rozjasňovače jsem použila ještě Bourjois tvářenku v odstínu 34 Rose d'Or se lehkým třpytem a pudrový highlighter Cindy-Lou manizer od theBalm.


Na obočí používám oblíbené kombo složené z Ka Brow od Benefitu a gelu Make me brow od Essence. Na oční víčka jsem nanesla Essence I love stage bázi a oko vystínovala světlým a tmavým stínem (levý horní a pravý horní roh) z paletky Meet Matt(e) Trimony. Na pohyblivé víčko jsem pak nanesla studený měděný stín Factory z UD Naked3 paletky. Na konec přišla řada na mojí nejoblíbenější Oriflame the One řasenku a na rty jsem použila Nude rtěnku od Bourjois v odstínu 02 Beige trench. 


Je to takový můj klasický rychlý desetiminutový look.

Co na něj říkáte? :)

4 komentáře:

  1. Líčení je nádherné, takové klasické a jednoduché. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to mám takhle nejradši - růžová je nejlepší na zimu, léto, jaro i podzim :D ale přeci jen podzim mám hrozně ráda pro vínovou, fialovou a tááák, když jsem ještě sluncem políbená z léta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Takové jednoduché líčení mám moc ráda, sluší ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat