pátek 15. dubna 2011

City bike

Rozhodnuto, pořídím si city bike. Nebude to sice hned, nejdřív se musim dostat z dluhu (pro shopaholiky není kontokorent dobrý nápad) a pak si na to kolo musím ještě našetřit. Ale jednou se snad dočkám.


Nejsem moc velký fanda do sportu a nemám ráda horská kola, ale v poslední době jsem na mnoha blozích viděla krásná městská kola . Láká mě představa sednout na kolo v létě jen v sukni a v balerínkách a dojet na nákup, který pak uložím do proutěného košíčku na předních řídítkách. Navíc paní sládková z Postřižin pro mě byla vždy jakýmsi ztělesněním ideální ženy. Miluju scénu, kdyby paní sládková jede na kole, vlasy vlají ještě dva metry za ní a celé náměstí na ní kouká s velkým obdivem. 

8 komentářů:

  1. naprosto závidim a taky bych si ho hrozně přála , ale bohužel u nás to neni zrovna ideální , moc kopců apod , ale i tak.. love it <3

    OdpovědětVymazat
  2. tak to uplne presne sedi :) jak jsem byla minuly vikend na farmarskych trzich, tak jsem si uplne rikala, ze bych tam nejradsi dojela na kole s proutenym kosickem a vlasy by za mnou vlaly ala postriziny :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je úúžasný! :D Možná si jednou taky takový pořídím a přijedu tě navštívit :P

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :)
    MeMe: U nás jsou farmářské trhy v neděli, taky se tam chystám, škoda, že už kolo nemám...
    Eeve: Ok, domluveno :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný! :) kdybych se nebála že mě tady v praze za každym rohem mrdne nějaký auto, nebo že mě kolo hned ukradnou, jezdím denně..
    žít tak v amsterdamu..

    OdpovědětVymazat
  6. Takové kolo by se mi přesně líbilo.. ale ty peníze..:-)

    OdpovědětVymazat