neděle 17. dubna 2011

Dad's house





Jsem ráda, že oba dva moje domovy nejsou novostavby, ale mají svojí historii. V domě, ve kterém žiju s mamkou žije moje rodina už po několik generací a před námi tam byly údajně kanceláře gestapa (taky vám ten dům někdy nafotím). A taťka žije ve staré chalupě, kterou postavili moji předkové někdy v polovině 19. století. Je to obrovská chalupa plná maštalí, sklepů a strašidelných podkroví, která mě nikdy nepřestanou bavit prohledávat. 

7 komentářů:

  1. vypadá to úžasně! :O závidím ti takovéhle bydlení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyyjo, ty jsi ale odvážlivka! :) Já bych se počůrala strachy :D

    OdpovědětVymazat
  3. to je strasne pekne a krasne sidlo! jako z nejakeho filmu...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :)
    Eeve: No v noci na půdu samozřejmě nejdu, to já jen za světla :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tie su naozaj krasne uplne z nich dycha historia, nadherA!

    OdpovědětVymazat