úterý 5. dubna 2011

Záhada vyřešena

Je to asi dva měsíce, co jsem si pořídila tiskací sadu na nehty. Hned jak balík dorazil, začala jsem tisknout, ale sada nefungovala. Myslela jsem, jestli nemám špatné destičky, nebo špatné laky, dokonce jsem se zeptala v salonu, jestli neví, čím by to mohlo být, nikdo nevěděl. Až nakonec, když už jsem to se sadou téměř vzdala, jsem viděla TOTO video a v něm jsem našla odpověď. Jako napadlo mě toho hodně, ale že jsou na destičkách ochranné fólie, které musím sundat, to mě fakt nenapadlo. No, styděla jsem se hodně, ale hlavně, že je problém vyřešen. Teď tisknu ostošest.




No, žádné velké umění. To první měl být zebří vzor na půlkách nehtů, ale vypadá to spíš jako tuctový tribal vzor. A o srdíčkách ani nemluvím. Na Lucky blogu to vypadá dost snadně, ale pro takového patlala, jako jsem já, je to nadlidský úkol, srdíčka mám i na povlečení.

12 komentářů:

  1. :D :D
    hele...asi bych na tom byla stejně a nenapadlo by mě, že je na tom folie :D
    Mohla bych se zeptat, kde sis to objednala? Taky bych moc ráda takovou sadu :)

    OdpovědětVymazat
  2. SIENA.STYLE: Děkuju :)
    Ceady: Koupila jsem je na aukru , našla jsem si prodejce, který prodává všechno (destičky, razítko a stěrku), abych to mohla objednat najednou za jedno poštovné.

    OdpovědětVymazat
  3. :) ako také niečo vieš spraviť ? :) ja by som to nedokázal..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, ale dokázal, s těma razítkama to fakt tak těžký neni :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D když jsem měla první sadu, tak jsem na tom byla stejně. Já sice strhla první folii, ale oni tam fikaně nalepili ještě jednu :D mrchy.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty první jsou nádherné :) Taky si musím razítkovací set pořídit, jsem snad poslední, která ho nemá :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že to s tou fólií se stalo hodně lidem:-)

    OdpovědětVymazat
  8. jeej, velmi zaujimave! parada :)

    OdpovědětVymazat