pondělí 12. listopadu 2012

11 questions tag

Nedávno jsem byla označena Silvií na tento otázkový tag, tak proč ne...

Nejdříve několik "zajímavostí" o mně:
1) Jsem hrozně ukecaná. Potřebuju kolem sebe lidi, kteří se nebojí mi říct ať už jsem chvíli zticha, že chtěj taky něco říct. Pokud takoví nejste, máte smůlu, nedostanete se ke slovu.
2) Když se ráno nenasnídám, tak jsem celý den na zabití.
3) Mám ráda, když se v resturaci vrátim ze záchodu a už mám jídlo na stole.
4) Nesnášim, když se mi v noci otočí peřina na šířku tak, že mi koukaj nohy.
5) Největší strach ve svém životě mám z toho, že mě někdo pozvrací v dopravních prostředcích.
6) Studuju bohemistiku, i když vim, že se tim s největší pravděpodobností neuživim.
7) Největší chybou mého života bylo, že jsem si zřídila na svém účtě kontokorent, ten na to tvrdě doplácim.
8) Závodně jsem tancovala: 3 roky country tance, 3 roky disko tance, 3 roky hip hop, 1 rok břišní tance, 3 roky jsme závodně stepovala, 2 roky jsem aktivně jezdila na koni, zůčastžnila jsem se několika recitační a pěveckých soutěží a několika snowboardových a atletických závodů.
9) Kdysi jsem měla piercing v nose, v pupíku a jednu dobu jsem měla dva dredy.
10) Je mi 22 let a stále chodím se svou první láskou, už 5 let.
11) Jediné kytky, které u mě přežijou jsou orchideje.


Otázky od Silvie:

1) Co nejraději děláte v neděli?
 Nejraději se jen tak válim a pelešim. Večer se věnuji sama sobě, dělám si plěťovou masku, lázeň na nohy atd.

2) Když se řekne: Jedeme na výlet, dá se do toho počítat i výlet po obchodech?
Rozhodně, takové výlety mám skoro nejraději.

3) Kdo by podle vás, byl ideálním prezidentem?
Upřímně řeknu, že jsem zabedněnec a politika mě vůbec, ale vůbec nezajímá.

4) Které žene ze Sexu ve městě, se nejvíc podobáte?
Myslim, že jsem směska Charlotty a Carrie. Jsem plašan, jsem ráda středem pozornosti a dost často zbytečně řešim kraviny, ale mám smysl pro pořádek a musím mít všechno naplánované a uspořádané.

5) Co nejraději nakupujete v Ikea?
Svíčky, květináčky, rámečky a jiné drobnosti.

6) Jak chodíte oblečení "na doma"?
Legíny, volné tričko, svetr a teplé bačkůrky.

7) Co si myslíte o lidech, kteří mají pomalované auto? viz odkaz
Co se týče odkazu, tak to semi líbí moc, je to originální. O takových lidech si myslím, že chtěji být vidět, ale v rámci vkusu. Jinak nesnášim na autech tribal nálepky a podobné kýče.

8) Koho slavného jste potkali?
Michala Davida, dělala jsem gogo tanečnici na jeho koncertě, potkali jsme se před šatnama, řekl mi ahoj a mrknul na mě. Pak mám fotku s Tomášem a Tomášem ze Snídaně s Novou, to jsou týpci. A nesmim zapomenout na Lunetic, s těma mám fotku a měla jsem i podpisy ve výstřihu.

9) Jaký používáte internetový prohlížeč?
Lištičku (Firefox).

10) Co děláte, když na někoho dlouho čekáte?
Když vim, že budu ještě delší dobu čekat, tak si čtu a když to má být jen chválka, tak projíždim instagram.

11) Proč bloggujete?
Protože mě to baví!

2 komentáře:

  1. Super, ráda, jsem se o tobě dozvěděla víc :) tenhle tag je skvělý :) Také jsem ho na blogu psala :) Zvu tě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda už jsem myslela že to skončilo,... jsem zvědavá kdy se řetěz přeruší :-)

    OdpovědětVymazat