pátek 16. listopadu 2012

Instagram


1. Ňamka od Paula
2. Balíček z Amazonu
3. Perfektní podzimní barva
4. Apple cruble latte a pistáciová makrónka (Tom má zálibu ve fiktivních jménech)
5. Moje podzimní nehty. Chcete tutorial? 
6. Perníkové latte, vánoční kelimky jsou nej :)
7. Dr. Pepper, moje nová závislost
8. To se to teda učí, když mi ta potvora zrzavá chrápe na gauči :D
9. Příprava nového článku pro monamie.cz (Oblékni se jako Pixie Lott), zveřejním v neděli

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda, zveřejním na něj odkaz i na blogu :)

      Vymazat
  2. Tomova záliba ve fiktivních jménech, to je můj styl, fakt. lol :))

    Makronku závidím!!!!!

    A balík z amazonu vypadá víc než lákavě. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ach pekné :))) škoda, že môj mobil nemá instagram :) pekný blog sledujem ťa a teším sa na nové články

    OdpovědětVymazat
  4. Na perníkové latté se co nejdřív chystám :) nejraději bych ochutnala všechny Starbucks vánoční limitky.. a ty kelímky jsou moc hezký. Vždy je mi líto peněz, když si bych si tam měla kupovat obyčejnou kávu, ale za tyhle limitky si klidně připlatím :))

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z limitek ochutnala zatim jen perníkové latte, to druhé latte (myslim, že se jmenuje toffee nut latte) mě ani moc neláká, nemyslim, že to ude nějak objevná příchuť, ale ještě se někdy chystám na tu brusinkovou bílou horkou čokoládu :)

      Vymazat
  5. samy dobroty:)super fotky
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je krásný kelímek od toho latté a ta podzimní barva toho laku :O

    OdpovědětVymazat
  7. to jsou ale hezké fotky, a Paul!
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
  8. pretty pictures <3 instagram is soo addicting isn't it haha :D have a nice day!

    OdpovědětVymazat