čtvrtek 17. ledna 2013

Jak na perfektní rty

Tenhle návod určitě není něco, co byste mohli praktikovat každé ráno, ale jednou za čas na nějakou akci je super, když jsou vaše rty prostě prfektní.

Krok č. 1: Peeling
 Peeling na rty se dá koupit na mnoha místech, mám dobrou zkušenost z peelingy z Lushe, ale dobrý peeling si můžete udělat i doma ze dvou lžičkek třtinového cukru, půl lžičky medu a půl lžičky olivového oleje. Peelining vmasírujte jemně do rtů a opláchněte.


Krok č. 2: Hydratace
Po peelingu musí přijít kvalitní balzám na rty. Vyberte si nějaký hodně mastný a hydratační. Naneste klidně větší vrstvu a nechte pořádně vstřebat.

růžový balzám Astrid, Kleenex balsam, Alverde balzám mandarinka a vanilka

Krok č. 3: Rudé rty
Co se týče rtěnek mám nejradši rudé rty. Nejdřív rty obtáhněte tužkou a tužkou i celé rty vyplňte, rtěnka pak déle vydrží. Pak na celé rty naneste rtěnku.

tužka na rty Alverte odstín 12 Soft red, rtěnka Rimmel Lasting finish by Kate odstín 01 Rouge A Levres

4 komentáře:

  1. Peeling si asi udělám a vyzkouším! Potřebuju ho, jako sůl :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný post, a co jsem tak na tobě viděla, rudé rty ti jokožto blondýnce moc sluší :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. wow nadherna barva
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Také si dělám domácí peeling, když mám opravdu hodně rozpraskané rty, je to to jediné, co mi pomůže :).

    OdpovědětVymazat