čtvrtek 31. ledna 2013

Lednový instagram


1. Caramel macchiato z nového kávovaru
2. Nový stativ
3. Nejroztomilejší kapesníky na světě
4. Domácí čínské rýžové nudle
5. Donut bun and red lips
6. Odklizení vánočí výzdoby, mám zpět svoje coca cola flašky
7. Blue nails
8. Klíč od nové kanceláře
9. Škoda používát tenhle hrnek jen o Vánocích
10. Nová lednička
11. Nemocná :( Důvod mé absence na blogu (omlouvám se)

10 komentářů:

  1. Tak tie kapesníčky si musím zohnať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nová lednička se mi moc líbí :) Jinak fajn fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš ta lednička je úžasná!!! Taková by se mi moc líbila do bytu :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem nemocná :( tak přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné fotky! ta lednička je vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za komentář!:) Super tofkty. Nechceš s vzájemně sledovat?

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  7. Ta lednička je úžasná,chi jí taky :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, kdes prosím koupila ten hrneček. Je úžasnej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v M&S, byla v něm i taková směs na domácí horkou čokoládu :) Ale už je to asi dva roky zpátky..

      Vymazat