čtvrtek 16. května 2013

Maybelline colorsensational vivid


Po dlouhé době mám pro vás recenzi. Tentokrát to bude recenze na rtěnku Colorsensational vivid od Maybelline. Ze všech odstínů jsem si vybrala odstín 910 Shocking coral, což je podle mě ideální barva na jaro a léto. A byl to asi jediný odstín, který mě ze všech dostupných opravdu zaujal.


Je to úžasná rtěnka. Je dokonale pigmentovaná, navíc krásně krémová a moc příjemná na rtěch. Oblíbila jsem si jí ještě víc, než moje Kate Moss rtěnky, a to je fakt co říct. Na rozdíl od nich téměř vůbec nevysušuje rty. A ještě ke všemu voní. Jediné, co mi na ní vadí, je to, že má ve skutečnosti na rtech úplně jinou barvu. Na fotce dole je to alespoň trochu vidět (i když to světlo dost zkresluje). Rtěnka je koralová, ale na rtech je mnohem víc do růžova a já nechápu proč. Asi je to odstínem rtů, ale to je dost zvláštní, vzhledem k tomu, jak je rtěnka pigmentovaná.


Nejde o to, že by se mi ta barva na rtech nelíbila, ale takových růžových rtěnek už několik mám a já se těšila na tu opravdu originální koralovou. Ale až na tuhle malou vadu je téměř bez chybičky.


Plusy:
Skvělá pigmentace
Příjemná konzistence
Nevysušuje rty
Krásně voní
Nízká cena

Mínusy:
Odlišná barva v balení a na rtech


12 komentářů:

  1. Tento odstín mám taky, pořídila jsem si ještě 906 Hot Plum, kterou jsem si oblíbila skoro víc než tuto 910 :)
    Ale vážně skvělá rtěnka, mám ji ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva ti moc sluší. Mám Maybelline rtěnky ráda, jsou kvalitní a přitom levné ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si dvě koupila, ale neutrální barvy :)) Tobě tahle ale i tak sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Maybelline rúže mám rada. Tento odtieň som si chcela kúpiť, lebo zháňam rúž, čo by mal koralovú farbu. Preto ma sklamalo, že je vlastne ružový. Myslím, že to odtieňom pier nebude lebo už keď som si ho skúšala na ruke, tak bol ružový :(

    OdpovědětVymazat
  5. wow ta barva je nadherna, krasne ti jde!!
    asi se po ni taky podivam
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  6. Tento odstín vypadá moc hezky, korálovou mám ráda :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám jednu korálovou od maybelline, ta je tedy o něco tmavší, ale také jí mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo ta teda září a tobě ten odstín prostě sedne.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ji taky a mám z ni úplne stejne pocity jako ty:)

    OdpovědětVymazat
  10. TUhle rtěnku mám taky a moémenálně patří asi mezi mé nejmilovanější. Taky se mi na ní líbí, že narozdíl od Rimmelky nevysušuje rty a navíc mě uchvacuje ten dokonalý odstín (který ti mimochodem moc sluší!) :)

    OdpovědětVymazat