úterý 7. května 2013

Video: Jarní oblíbenci




11 komentářů:

  1. Color Tattoo mám ve stejných odstínech a taky jsem nadmíru spokojená. Uvažuju o koupi Mauve Crush, ale pořád se nemůžu rozhodnout, zda mi bude slušet.
    Apocalips jsem si taky hodně oblíbila, mám odstíny Celestial a Aurora, ale hrozně mi vadí jejich vůně. Vždycky mám pocit, že se z toho snad poblinkám. Nemáš s tím stejný problém?

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je zvláštní, já jsem si zrovna pochvalovala, jak krásně mi Apocalips voní :D

      Vymazat
  2. Koukám na Tvá videa často a hodně mě baví, nechtěla bys natočit video o tom jak skladuješ make up?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu paletku MUA se musím konečně pořídit! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi libi ty hodinky!!:)
    mimochodem zvu te na giveaway ke mne na blog o kozenou crossbody kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten šampón od Garnier si musím už aj ja kúpiť :) Všetci ho vychvaľujú :) Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šampón jsem si koupila a je úplně senzační :)

    OdpovědětVymazat