úterý 23. dubna 2013

Video: Jarní lookbook


10 komentářů:

  1. Všechny tři outfity jsou moc hezké :) Poslední se mi asi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, poslední outfit je super =)

    OdpovědětVymazat
  3. Video na sukni bych určitě uvítala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny 3 jsou skvělý, moc ti to sluší :)! Ale dobře, nejlepší je ten prostřední :).

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju jednobarevny tricka a nikdy me uprimne nenapadlo si ho jit koupit do panskyho oddeleni, po tomhle videu po nich ale budu koukat i v panskym!! :D Nejvic se mi libi outfit 3 a tutoria? Sem s nim :P

    OdpovědětVymazat
  6. Ten první se mi moc nelíbí, je to na mě až moc jednoduché a domácké. Ale další dva se mi líbí, obzvlášť ty barevné kalhoty. Do těch bych šla hned!

    PS: vyhlásila jsem na blogu první giveaway pro své věrné čtenáře, budu ráda, když se na to podíváš.

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj prosim te z jake stranky jsi objednavala ten prsten z 2look?
    dekuju Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle video je super, je originální a důvtipné :). Narazila jsem na Tvůj blog náhodou, ale moc se mi líbí..Asi osud ;) Těším se na další příspěvky a videa :)

    OdpovědětVymazat