čtvrtek 4. dubna 2013

Jarní beauty wishlist

1. MUA Undressed me too: Jak všichni jistě víte známá MUA paletka undressed je dupe pro Urban decay Naked paletu. Nová paletka Undressed me too je dupe pro Urban decay Naked 2, která je mi osobně sympatičtější než klasická Naked. I když jsem blondýna, mám hnědé oči a tak mi mnohem víc sluší studenější odstíny.

2. Sleek i Divine Sparkle 2: Úžasná paletka zářivých stínů. Ideální na třpitivé večerní líčení.

3. Maybelline Color tattoo Rose gold: Nedávno jsem zjistila, že bude nový odstín Color tattoo a myslim, že na jaro to bude super barva.

4. Rimmel Apocalips: Některé vybrané blogerky už je dostaly k otestování a tak je teď plný internet recenzí. Upřímně se nemůžu Apocalips dočkat, snad tu budou brzy. Podle fotek na internetu se mi nejvíc líbí odstíny Nova a Celestial.

5. Maybelline Color sensational Vivid: Všichni teď blázní po těch nových Whisper rtěnkách, ale mně osobně moc sympatické nejsou, přijde mi, že nejsou moc pigmentované, zato Vivids vypadají super. Plánuju si koupit odstín Shocking coral.

15 komentářů:

  1. hezký wishlist... taky bych brala všechno o čem píšeš... jen tu rtěnku Shocking coral už mám :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. tento wishlist sa ma páči...môj vyzerá dosť podobne aj keď je len v mojej hlave...:)

    OdpovědětVymazat
  3. MUA paletky bych nezkoušela, ale Sleek doporučuji! :) A Rimmel očekávám každou chvílí!

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty rtěnky od Maybelline jsem se dívala a souhlasím s tebou když jsem to otevřela vypadalo to jako balzám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Najprv som bola očarená z MUA paliet ale celkom som sa v nich sklamala :/
    Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist! Na ty Apocalips se taky strašně těším :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  7. mua undressed mám a je super :) a tiež mám v pláne si kúpiť aj túto druhú :))

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já nevim, někdo MUA paletky doporučuje, někdo ne... :D Asi to budu muset ozkoušet sama :D Navíc dnes jsem se byla podívat do Rossmanna na Vivid rtěnky a zas tak moc mě nezaujaly, podle recenzí jsem čekala něco víc :( A nové color tattoo a apocalips ještě ani neměli...

    OdpovědětVymazat
  9. Mám jednu tuhle Maybelline rtěnku a je vážně dobrá a hezká sytá barva, takže doporučuju :)Dokonce mi přijde lepší než jedná má rtěnka Chanel - coco rouge shine.

    OdpovědětVymazat
  10. Včera jsem si ze zvědavosti koupila Whisper, ale jako moc nadšená nejsem :/ ...Shocking Coral už mám a ta výdrž je neskutečná, ještě se chystám na ten fialový odstín :)

    OdpovědětVymazat
  11. Do Shocking Coralu jdi, je nejlepší na světě :) Doslova jsem se do té rtěnky zamilovala, nosím ji téměř denně :) Paletku Sleek bych také chtěla zkuit. Ale nechce se mi nic objednávat, takže leda, že na ní narazím v zahraničí...

    OdpovědětVymazat
  12. Maybelline Color tattoo Rose gold bych taky chtěla, koukám po něm a zatím jsem ho nikde neobjevila, ale to přijde. A rtěnky od Maybelline jsou super, já mám mysím Vivid rose, ale Shocking coral pořád okukuji, takže asi brzo budu mít doma i tu :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem ty nové color tattoo v Rossmanu ještě neobjevila, ale dnes už je tam měli, tak snad budou brzy všude. Takže už mám doma color tattoo i shocking coral rtěnku, obojí je super :)

      Vymazat
  13. Paletka od MUA mě také zaujala a už si na ni brousím zuby.. Pokud budeš rychlejší než já, tak se těším na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat