neděle 7. dubna 2013

Ombre lips tutorial

V pátek jste si mohli přečíst recenzi na dvě rtěnky Kate Moss pro Rimmel. Dnes mám pro vás návod, jak pomocí nich vytvořit rty s ombre efektem. Je to jednoduché a výsledný efekt je super!
Co budete potřebovat?


Jednu světlejší rtěnku, jednu tmavší a nejlépe i konturovací tužku v barvě tmavší rtěnky. Nejlépe se vám bude pracovat s rtěnkami, které jsou stejného typu a konzistence. Nejlepší je samozřejmě použít rtěnky stejné, jen jiný odstín, tak jako já.


Krok č. 1


Tenhle krok není zas tak důležitý. Vytvoříte díky němu dokonalejší efekt. Orámujte rty konturovací tužkou a vyplňte koutky rtů.


Krok č. 2


Naneste rtěnku do koutků rtů a nechte nenamalovaný jen úplný střed rtů.


Krok č. 3


 Naneste světlejší rtěnku do středu rtů i kus přeš tmavou rtěnku, abyste vytvořili plynulý přechod. Nakonec "promněte" rty, aby byl konečný efekt přirozenější a nebyly tam žádné ostré přechody. A máte hotovo!


Tenhel tutorial si samozřejmě můžete přizpůsobit jak chcete. Můžete použít libovolnou kombinaci barev, jen dodržujte pravidlo, aby byla tmavší barva vně a světlejší ve středu rtů, rty pak vypadjí opticky větší.

8 komentářů:

  1. Nádherné :) A skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. proužky, červená rtěnka a linky? miluju! :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle líčení se mi moc líbí:). Viděla jsem na YT i trochu jiné a to bylo taky super:). Ombre se mi na rtech líbí:).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju za pěkné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je moc pěkně udělané. Vždy jsem měla zafixované, že ombre rty musí být hodně výrazné a pestré, ale tím pádem skoro nenositelné. :)) Tahle decentnější varianta se mi hodně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to moc hezky, ale já bych na to asi neměla trpělivost! :) jsi moc šikovná

    OdpovědětVymazat