středa 3. dubna 2013

MOTD #6

1. Rimmel Wake me up foundation (100 ivory)
2. Garnier Roll-on
3. Essence Cover stick (03 matt honey)
4. Rimmel Stay matte powder (001 transparent)
5. Mary kay minerální tvářenka (shy blush)
6. Essence eyebrow stylist set 
7. Alverde gel na obočí  (01 blond)
8. Maybelline Color tattoo (35 on and on bronze)
 9. Oriflame Visions metaliner
10. Mary kay řasenka Ultimate
11. YSL Rouge Volutpé (13 peach passion)
PS: Dnes jsme na MOTD dva, já a prasátko. :)

19 komentářů:

  1. Máme stejný stíny a rtěnku. Akorát mě nikdy nenapadlo nosit je dohromady, musím to někdy zkusit.
    A hrozně se těším na nový odstíny Color tattoo, už týden denně chodím kontrolovat nabídku drogérií :-D

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má být nový odstín color tattoo?! Já o tom nic nevim, mám teď plnou hlavu Apocalips, že ostatní věci mi unikaj... :D Hned jdu zjistit víc!

      Vymazat
    2. Oh, pink gold, tak to se těšim, už jsem ho totiž viděla na zahraničních blozích a myslela jsem si, že máme jen omezený počet původních odstínů, nevěděla jsem, že je nový :)

      Vymazat
    3. Dnes jdu zase na průzkum do drogérie. Dám vědět, pokud je někde seženu.

      Vymazat
    4. Ok, o víkendu jedu do Prahy a chystám se do Rossmanna, doufám, že tam budou Apocalips, tak snad i color tattoo. Dej vědět, co jsi zjistila :)

      Vymazat
    5. Tak už mám Pink Gold :-) A taky dvě rtěnky Color Whisper, v Rossmannu mají moc zajímavé akce tento týden. Kratičký článek zde: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/novinky-z-drogerie.html

      Ale Apocalips jsem tam neviděla, asi si budeme muset ještě trochu počkat.

      Vymazat
    6. Super, taky se na něj těšim, ale jsem zvědavá, kdy se dočkám těch apocalips...

      Vymazat
  2. Tobě i prasátku to moc sluší :D Krásná rtěnka :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  3. Podle té fotky to ani nevypadá, že bys použila tolik věcí... příjde mi to takové dost nude :) ale hezké :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám jednoduché líčení v přírodních barvách nejradši :)

      Vymazat
  4. Krásná rtěnka, sluší ti :) A můžu se zeptat, jak jsi spokojená s tímhle pudrem? :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc, je to nejlepší pudr, jaký jsem vyzkoušela :)

      Vymazat
  5. Krásné líčení! Moc ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec bych neřekla, že si toho na obličej použila tolik, vážně to s makeupem umíš :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rúž ti spraví vždy takú peknú tvár! :) Moc pekné:)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  8. TA rtěnka je úžasná! Přijde mi, že k hnědýmn očím je barva rtů dooranžova jako stvořená:))

    OdpovědětVymazat