sobota 20. dubna 2013

Video: Haul (H&M, MUA, Bioderma,...)

Omlouvám se za několikadenní pauzu na blogu. je to otřepaná výmluva, ale fakt jsem toho teď měla hodně. Dneska mám pro vás Haul, tak doufám, že se vám bude líbit.




6 komentářů:

  1. Taky mám tu korálovou rtěnku a nevím, jestli máš nějak jinak pigmentovaný rty nb tak, ale na mě teda vyloženě korálová je...:)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Pro Maybelline jsem dnes nalítla do drogerie a samozřejmě Color tattoo a Whispers vyprodané :/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké video, mám ráda tvůj hlas :) Ta paletka od MUA má pěkné odstíny, také přemýšlím, že si ji pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Paletku můžu zatim jen doporučit, ale počkej si na recenzi :)

      Vymazat
  4. Šampon mám taky a po asi 10 použití mi neskutečně vysušil pokožku ale vlasy jsou po něm supr....

    OdpovědětVymazat