čtvrtek 11. dubna 2013

Video: I do my brother's makeup


15 komentářů:

  1. trapas chudak tvuj bratr :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sám seš chudák moulo , mě baví každá sranda.
      Čenda

      Vymazat
  2. Támhle jde školka :D Vážně moc pěkné, akorát bráchovi nějak došla řeč, co? :D Když dělal make-up tobě, tak byl samá srandička a tady už byl nějak klidný :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoj brat má super smiech :DDDDDD
    ANDY

    OdpovědětVymazat
  4. :D :D já nemůžu... Fakt originální nápad a video se povedlo, palec nahoru :)..tak dokonalý linky jako brácha se mi nikdy nepovedou.

    OdpovědětVymazat
  5. Hah, brácha je kočička! :* ;)))

    OdpovědětVymazat
  6. Já na to musim koukat furt dokola, je to fakt strašně super! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkujem za milé komentáře, jste všichni hrozně milí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) Parádní video.. Ale divila jsem se, že brácha více nekomentuje produkty, které mu dáváš na tvář, myslela jsem, že bude více nadávat, co vše mu chceš napiplat na obličej :)

    Ale nakonec mu to moc slušelo :) hihi

    El.

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, super :)! Konečně mi dneska něco vykouzlilo úsměv na tváři :).

    OdpovědětVymazat