čtvrtek 30. května 2013

Micelární vody Bioderma vs. Lirene


Dnes mám pro vás srovnávací recenzi dvou micelárních vod - od Biodermy a od Lirene. 

Předně bych chtěla říct, že ani jedna z nich není tak zázračná, jak jsem čekala. Obě dvě pro mě fungují prostě jako odličovací vody, ale ani jedna z nich nemá žádný větší účinek na mojí pleť. Obě pouze odstraní makeup, nic víc. Někdo dokonce používá micelárky jako jediný přípravek k vyčištění pleti, to mi určitě nehrozí. Zkoušela jsem to týden a svojí pleť jsem dávala dohromady dost dlouho.

Navíc ta od Lirene pokulhává i v odličování. Bioderma bez problémů odstraní i oční makeup, stejně dobře jako odličovač očí, ale když na oči používám Lirene, odličování očí trvá dvakrát tak dlouho a musím s ní oči doslova drhnout a je jasné že to pro oči neni zrovna nejlepší. Podle obrázku je vám asi jasné, že už mi Bioderma dochází a až mi dojde, budu místo ní používat Lirene, ale jen v kombinaci se speciálním odličovačem očí, samotná mi stačit určitě nebude.

Navíc Lirene moc hezky voní, ale já osobně výraznější vůni u produktů na pleť moc nemusim. Co se týče vůně mám raději čistou a jemnou vůni Biodermy, výraznější vůně mě u Lirene trochu děsí.

Lirene je také o něco levnějš, stojí do sto korun a je v ní 200 ml, Bioderma stojí kolem pětistovky a je v ni 500 ml. Někdo říká, že je Lirene srovnatelná s Biodermou, pro mě určitě ne a za Biodermu si vždycky ráda připlatim.

Lirene:
Plusy:
Dobře odlíčí pleť
Nízká cena
 Mínusy:
Moc výrazná vůně
Špatně odličuje oči



Bioderma:
Plusy:
Dobře odličuje pleť i oči
Příjemná vůně
Mínusy:
Vyšší cena

11 komentářů:

  1. Tak pro mě byla Lirene propadák, nic neodlíčila, a Bioderma Sébium zase hrozně stahovala a vysušovala :/

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem dost lidí už micelárku od B nevychvaluje. Mě pořád odrazuje ta cena.. když si vezmu co by za ty peníze bylo jiných věcí..Ale prý je dost srovnatelná s micelární vodou od Dermacolu a ta je prý snad ještě lepší, chci si jí koupit, ale nikde na ní zrovna nemůžu narazit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermu jsem už měla a byla jsem s ní moc spokojená, mám stejnou zkušenost jako ty, ale Lirene jsem nezkoušela a chtěla jsem... Myslím ale, že na základě Tvé recenze zůstanu u toho svého odzkoušeného...

    Tyhle srovnávací recenze mi vážně přijdou vhod! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. "Navíc Lirene moc hezky voní, ale já osobně výraznější vůni u produktů na pleť moc nemusim. Co se týče vůně mám raději čistou a jemnou vůni Biodermy, výraznější vůně mě u Lirene trochu děsí."

    Tak voní moc hezky, nebo tě vůně děsí? Se rozhodni.
    To je teda recenze ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi jako nemůže něco hezky vonět, ale když má tu vůni zrovna produkt na pleť, tak mě to děsí? Doufám, že ostatní nejsou tak natvrdlí a pochopili to...

      Vymazat
    2. Pochopili :o)

      BTW: Tuším, že tě taky čekají SZZ, tak pokud se nepletu GOOD LUCK!!! :o)

      Vymazat
    3. To jsem ráda :D
      Moc děkuju, tobě taky :))

      Vymazat
    4. Děkujíííí :o)))

      Vymazat
  5. Biodermu bych moc ráda vyzkoušela, ale Lirene mě dost zklamala.

    OdpovědětVymazat
  6. Biodermu mám ráda..:)
    Karolína, www.ok-makeup.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám teda od Biodermy micelárku Sensibio a je to pro mě úplný zázrak. Skvěle odlíčí i prodlužovací řasenku a linky :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat