neděle 1. června 2014

Brandnooz box ✿ květen 2014

Úúú, Flabgee dostala další box, tentokrát ten nejlepší, box plný jídla! :)
AKA, v dnešním článku vám ukážu obsah květnového Brandnoozboxu.

Dvě balení po deseti Mentos žvýkaček. Já osobně jsem celkem žvýkačkový maniak a tyhle jsem ještě nevyzkoušela, takže za mě palec nahoru. 

 Tahle sušenka vypadá jako sušenka, ale neni to úplně sušenka, je totiž měkká a ne suchá a křupavá, jakou bych si sušenku představovala. Ale na druhou stranu jmenuje se Soft Kings a něco, co má v názvu "soft", asi měkké má být. Navíc byla moc dobrá, takže zase palec nahoru. A stejně tak dávám tumbs up i čajíku. Ahmad tea je dobrá značka a jejich čaje mi moc chutnají.

Tyhle dva nápoje mají teda za mě palec dolu. Nemluvim úplně o energeťáku, protože energeťáky moc nepiju, ale přítel si na něm pochutnal a řikal, že chutná jako všechny ostatní. Ale kola bohužel nechutná jako kola, ale jako takové ty levější náhraždy (Freeway, kola ze Soda streamu atd.) Tu určitě nedoporučuju, pokud by vás náhodou zlákalo pěkné balení.

Hořčici a omáčce dávám vodorovný palec. Není to nic, co by mě nadchlo, ale zase na letní grilování určitě super. Já moc chuť pěpře ráda nemám, ale zbytek rodiny si omáčku pochvaloval. Horčici jsem neochutnala.

Vodorovný palec dávám i chipsům. Já na chipsech moc neujíždim, takže jich většinu snědl přítel, ale chutnaly dobře. Akorát ta příchuť byla taková nijaká a burger jsem z toho vůbec necítila Kdyby mi někdo řekl, že je to příchuť špíz nebo něco podbného, klidně bych věřila. Ale jak říkám, chutnaly dobře.

Koření má u mě určitě palec nahoru. Je to balíček, kde je víc menších balíčku koření na ochutnávku a výběr je hodně rozmanitý (na salát, na maso, na špagety atd.). Navíc, což mě nejvíc potěšilo, je to koření bez soli. V obchodech je totiž docela problém sehnat dobrou směs koření, aby v ní nebylo bůhví kolik procent soli. Zatim jsem ho ale neochutnala, takže o chuti moc říct nemůžu.

Tak tohle má ode mě opět palec nahoru. Když jsem viděla, že jsem dostala příchuť natural, trochu jsem bála, že to bude zrní bez chuti, ale je to lahůdka. Cukru tam je sice dost a mojí snídani v podobě ovesné kaše to netrumfne, ale je to fajn náhražka, když třeba spěcháte. Tyhle cereálie se dají nasypat do mléka, nebo jíst jen tak samotné (zkoušela jsem obojí a obojí schvaluju).Doporučuju těm, co mají rádi cereálie typ Nesquik a pod. a hledají o něco zdravější alternativu.

Nakonec okurky! :D 
Tam bych dala zase vodorovný palec - nenadchnou, ale neurazí. Nedá se říct, že bych se těšila až je ochutnám, ale v lědničce se neztratí a k řízku nebo na víkendovou kocovinu budou super. Nevíc byl přibalený cetrifikát, který dostala firma Efko za držení rekordu, takže jsem se ještě i pobavila. :)


A jako bonus časopis Svět potravin, ovšem velikonoční číslo, tak nevim nevim. Vzhledem k mému velkonočnímu fiasku (https://www.youtube.com/watch?v=eaMoNOm_PQg) trochu s křížkem po funuse :D

Květnový Brandnooz box se mi celkově líbil. Opět chválím pestrost, ze které si asi každý něco najde. To, co nenadchlo mě, zas třeba nadchne někoho jiného. Největší radost mi udělaly Mentosky, Bona Vita cereálie a Grešík balíček koření.

Děkuji Brandnooz za boxík zdrarma :)

9 komentářů:

  1. Flabgee, nerada bych se tě dotkla, ale žvýkačka je od slovo žvýkat. Prosím, oprav to, bije to do očí:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedotklo se mě to, naopak jsem ráda za upozornění :)

      Vymazat
  2. Já jsem s tímhle boxíkem úplně nejvíc spokojená :)))) Všechno mě tak nadchlo akorát ty okurky, ale ten kdo nezavařuje tak to využije hned :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zbožňuju tvé články, škoda, že nejsou častěji. Jinak přijde mi, že tentokráte boxík byl nic moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slibuju, že se budu teď snažit věnovat blogu víc :)

      Vymazat
  4. Mě Freeway cola moc chutná, je to asi o vkusu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Květnový Brandnooz se moc povedl, všechno mi přijde vhod :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat