pondělí 23. června 2014

Můj momentální wishlist


Po čem mé srdce prahne:
1.  MUA matte perfect báze pod makeup
Údajně by to měla být levnější alternativa k Benefit POREfessional, který jsem měla na wishlistu už nějakou dobu, tak jsem položky zaměnila.
2. Kiehl's midnight recovery concentrate
Mám doma vzoreček tohoto nočního pleťového séra a děsím se toho dne, kdy mi dojde, protože ten den se nelítostně blíží. Až mi dojde, musím si celé balení pořídit. Stojí 1060 Kč, ale stojí za to.
3. Marc Jacobs - Daisy
A nechci jí jen kvůli obalu, vážně božsky voní. Obal je ale super bonus :)
4. W7 In the nude paletka očních stínů
Tahle paletka má být povedený dupe pro Naked 3 paletku, která je ovšem nejméně 5x dražší. Ty odstíny jsou nádherné.
5. Remington Pearl wand
Konická kulma s keramickým povrchem. Ten květninový design, ze kterého jsou všichni nadšení je paradoxně to jediné, co mě od ní odrazuje, ale jinak by podle recenzí měla být super. A já už se nemůžu dočkat až si novou kulmu pořídim a ten starý křáp, co mám doma, hodim do koše.
6. Rebecca Minkoff Mini MAC crossbody bag
Po téhle kabelce toužim už strááášně dlouho. Dělá se ve spoustě krásných barev (krémová, neonově žlutá, mint, lila atd.), ale kdybych si kupovala kabelku za skoro 5 tisíc, asi bych chtěla přece jen černou, aby se hodila  ke všemu.
7. MICHAEL Michael Kors Saffiano Zip around wallet
Moje stařičká peněženka se mi pomalu ale jistě rozpadá a já jsem si řikala, že bych si mohla udělat radost, trochu si připlatit a koupit si tuhle MK krásku. Je úžasná, jednoduchá, a má uvnitř spousty kapsiček na všechny moje kartičky. Chce se mi říct, že jí nechci kvůli té značce, ale asi bych kecala. Jsem ovce :D
8. Bioderma Photoderm Bronz olej na opalování
Tohle je univerzální olej na opalování. Dá se použít na tělo, pleť i vlasy. Nejsem si jistá, jesli bych ho zrovna na obličej používala, ale je super mít SPF ochranu v jednom na tělo a vlasy.
9. Freeman Avocado & oatmeal pleťová maska
Všichni na ní pějou chválu a podle popisu by měla být pro mojí pleť ideální.

Co říkáte mému wishlistu? Máte s něčím s těchto věcí zkušenost? Budu ráda, když se o ní se mnou podělíte v komentářích.

16 komentářů:

  1. Z tvého seznamu mám doma 1, 5 a 9 :-). Báze je klasika, nepříjde mi jako zázrak...asi bych se na ni měla víc zaměřit :-). Kulma je super a ta maska je taky dobrá, jen jsem líná ji používat často, protože se na prd smývá...ale účinky super, hlavně když se používá aspoň 2x týdně :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný wishlist :-) Daisy mám doma a souhlasím s tvým názorem, že krásně voní a obal je taky boží. Peněženku mám podobnou, vlastně až na nápis Michael Kors vypadá úplně stejně, z jednoho místního obchodu něco-jako-Vietnamci za 2 stovky :-D Je super praktická, mám již už déle než 2 roky a stále dobře drží. Naopak ta maska mi moc nevyhovovala, resp. skoro nic nedělala. Ale na pleti byla příjemná, má takovou sametovou konzistenci a na obličeji jako by taje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky moc za info a za názor :) To já podbných peněženek viděla taky hodně, ale ja řikám, kecala bych, kdybych řekla, že mi na tom Michael Kors nápisu nezáleží :D

      Vymazat
  3. Tu masku mám a je opravdu skvělá, nic mi tak perfektně nevyčistí póry :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kulma je super, ale masku od freemana bych ti doporučila jinou, tadle zrovna nic moc, mam ozkoušené všecky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu kulmu mám a řadím se mezi ty juchající vlastníky. Na mých extra jemných vlasech nedrží snad nic, ale tenhle zázrak mi vlasy natočí a vlny vydrží i do druhého dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tos mi udělala radost :) Jsem rozhodnutá, jdu pro ní :)

      Vymazat
  6. Daisy mám doma, ale uvažuji o koupi další (ted na ni maji v sephoře nějakou akci) a masku mám taky :) chápu tě s tou peněženkou, taky se mi moc líbí, ale opravdu za 4000,- ... to neee ... je pěkná, ale za 4000,- bych si koupila v outletu kabelku MK nebo DKNY, přijde mi to moc. Jinak já mám peněženku Pepe jeans a kvalitou i výdrží si nemůžu stěžovat, ale co :D jsme ovce a není to MK :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle ani 4 000 nestojí. Na nordtrom.com je za 2989,- + poštovné :)

      Vymazat
  7. Jo tu masku bych také ráda vyzkoušela jaká bude :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. A kabelka je v mém wishlistu také, jen ste nevim jestli ty peníze za to dát chci .... A ne o raději kabelku od MK ...

    OdpovědětVymazat
  9. Ta paletka od W7 je taky na mém wishlistu.... Budu si jí muset co nejdřív pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  10. tá paletka od W7 vyzerá úžasne a tá cena, ktovie aká je kvalita, ale fakt vzyerá krásne! po kónickej kulme som už pozerala, no ku kúpe som sa nedostala, zatiaľ sa tvárim, že mi stačí moja obyč, ale vyskúšala by som ju veľmi rada:) tak nech sa ti všetko z listu vyplní:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nad kónickou kulmou taky začínám dost uvažovat =)

    OdpovědětVymazat
  12. Paletku W7 In The Nude mám už několik dní doma a musím ji opravdu doporučit, odstíny krásné, hezky pigmentované. Zpočátku se mi zdálo, že hodně práší, ale to se po několika používáních zlepšilo a pracuje se mi s ní teď velmi dobře. Myslím, že je to super investice.

    http://www.i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat