středa 18. června 2014

Vaříme s Flabgee


8 komentářů:

  1. no tak nejsem zastánkyně těhlech chemickejch sraček s prominutím :D ale tvoje videa jsou prostě fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Šlo mi hlavně o to pobavit, ne propagovat bujón :)

      Vymazat
  2. Ahoj Flabgee :)
    Tak tohle video mi opravdu zvedlo náladu!!.. ) prostě super, bomba, skvělý!!.. :) Víc takových videí!.. :)
    Moc jsem se nasmála... :)
    Lucka♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju děkuju děkuju moc :))
      Budu se snažit tě nezklamat :)

      Vymazat
  3. Prej "A jakože já už jsem navařila hodně hnusů!" :D :D Fakt jsem se nasmála, jsi nejlepší! :) Janča

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké odkazy na podobné video u jiných youtoberů jak se zmiňuješ ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevim kdi všechno se zapojuje, jen vím, že nejsem jediná oslovená :)
      Ale určitě Kassenka https://www.youtube.com/user/KassenkaBows
      Ale video ještě není zevřejněné

      Vymazat
  5. Ahoj, hodne jsem se pobavila. Ale ten zázrak v kelímku obsahuje E 621 tudíž glutamát, který akorát výrobce záměrně skryl pod pojmem kvasničný extrakt, to samé je je hydrolizát sodný, sojový hydrolizát atd... Tudíž všechny označení natur číst, protože výrobci pěkně lžou. Proč nejíst glutamáty? Toto jsem začala řešit, až když jsem měla dítě a chtěla jsem pro něj začít vařit. U děti ovliňují vývoj mozku, způsobují hyperaktivitu a ve větším množství poruchy paměti. Jediný vývar u kterého jsem tuhle "sračku" nenašla je Vitana vývar v průhledném kelímku (zeleninový, hovězí, kuřecí). Vaření zdar :-) Eva

    OdpovědětVymazat