úterý 1. července 2014

Brandnooz box ✿ červen 2014


Dnešní článek bude po měsíci opět ukázka obsahu/recenze Brandnooz boxu. Hned na začátek musím bohužel říct, že mě červnové vydání mého, jinak oblíbeného, boxu celkem zklamalo. Ale teď už k obsahu.


Hned na začátek tu máme rajčatové trio. Tato krájená rajčata znám, domů je běžně kupujeme a používáme je. Dolmio omáčku s bazalkou neznám, ale těstoviny jsou mým velmi oblíbeným jídlem, takže na ochutnání omáčky se určitě těšim. Dále byl v boxu kečup. Je zajímavé, že ve dvou boxech ze tří, které jsem dostala, byl kečup. Ale v tomhle je část cukru nahrazena stévií, takže jde o něco zdravější variantu, což vždycky vítám.


Koření na steak od Kotányi doma určitě využijeme, stejně jako jednu porci Ponti balzamického glazé. Pak byla v boxu česneková pasta. Abych pravdu řekla, tak moc nevím, co s ní. Má to být náhražka čerstvého česneku, ale nevím, proč nahrazovat čerstvý česnek, který je k dostání celoročně za pár korun, česnekem konzervovaným v soli.


Pak jsem v boxu objevila ocet. Moc nevim, co k němu říct. Asi ho doma využijem.


Stejně jako v minulém boxu - chipsy. Tahle příchuť mi moc chutnala. Na hranolky si vždycky míchám kečup a tatarku dohromady, takže tohle je příchuť přesně pro mě. Malinovou vodu od Jupí jsme vypila, chuťově mě nijak zvlášť nenadchla, ale lahvička krásná. Řekla bych, že pro děti super.


Překvapením pro mě byl studneý čaj (zalévá se studenou vodou). Bohužel nemám ráda ovocné čaje s ibiškem, chutnají tak nějak kysele, ale třeba mají i nějakou příchuť bez ibišku, ten bych si v létě dala ráda. Jiní recenzenti si stěžovali na anýzové bonbóny Pectol, ale já miluju lékořici, takže mi i tyhle bonbóny zachutnaly. Poslední, co jsem v boxu objevila, byly žvýkačky. Tyhle mi bohužel moc nechutnají, asi by byly lepší pro děti.

Jak už jsem zmínila, tohle vydání boxu mě docela zklamalo. Tak nějak bych si představovala, že když je box zaměřený na potraviny, tak bude plný zajímavých a nových věcí. Myslím, že po otevření takového boxu bych měla nadšeně ochutnávat a ne přendat věci do lednice s tím, že se to někdy spotřebuje. Ale s minulými boxy jsem byla spokojená moc, tak doufám, že se mi příště trefí do noty více.

Co vy? Máte také zkušenost s červnovým Brandnooz boxem? Budu ráda za váš názor. Nevím, jestli je to boxem, nebo jestli je to mnou a jsem jen moc vybíravá.

4 komentáře:

  1. Co se týče toho kečupu se stévií o tom se dá polemizovat jestli je to zdravější, protože je stejně stévie na posledním místě, ale zvládli nám tam kluci přidat glutamát, který je na seznamu výš.
    Nejsem si jistá jestli to byl glutamát, jen jsem tenhle kečup občíhla v obchodě a raději odešla s tím ,,normálním".

    OdpovědětVymazat
  2. No asi bych byla taky zklamaná, kdyby mi přišlo tohle. :) Ale třeba ten čaj mi přijde zajímavej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se právě toto vydání opět moc líbilo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kečum by tam už být nemusel :D http://sofiestyleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat