sobota 19. července 2014

OOTD se školními pantoflíčky


boty CCC, sukně a kabelka H&M, top NewYorker, brýle ebay.com

9 komentářů:

  1. Pekný outfit :) Aj botičky vyzerajú veľmi pekne. Vôbec by som sa nenahnevala keby ich mám vo svojom botníku aj ja :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se prostě umíš oblíknout, vždycky ti to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty....vypadají skvělé, asi se budu muset taky po nějakých takových taky kouknout ;)

    OdpovědětVymazat
  4. pěknej outfit :) pantofle jsou supr! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle boty jsem si prostě neuměla představit v nějakém outfitu, ale musím říct že na Tobě se mi moc líbí :) Jinak outfit je pěkný, jednoduchý, nemám co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to, moc se mi líbí černobílé outfity :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak když tě vidím na fotce a ty pantofle... :D nezdály se mi ,nebyly podle mě pěkné a teď no musím se ponich podívat :D zatraceně :P

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Ti to :) Ty botky vypadají na noze moc pěkně
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. super! a ty pantofle jsou naprostá bomba :)

    OdpovědětVymazat