neděle 13. července 2014

OOTD 13. 7.


top a kabelka Mango, džíny H&M, boty Converse, lak na nehty Dermacol Neon Kiwi

10 komentářů:

  1. ty joo, krasne dziny! vim, ze je to takove hloupe, ale je na nich nekde napsany typ?nebo nazev? mohla bych o nej moc poprosit..mam s dziny silene problemy a nechce se mi neustale utracet silene castky :( byla bych opravdu moc vdecna, dekuji! Bara

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, je na nich napsáno akorát Super skinny super low waist a vim, že stály 599,- a myslim, že za tuhle cenu a v týhle barvě tam byly jediný. Akorát jsem je kupovala v Budějovicích a tam ten výběr není tak velký (možná jich jinde bude víc). Ale já mám taky s výběrem džínů problém a z H&M už ám několikáté a sedí jako ulité :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dekuji za bleskurychlou odpoved! :)) mrknu na ne :) treba konecne najdu svaty gral! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda velice povedený outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc závidím ten bazén!!! :))) Ale jinak ti to moc sluší :) Super top!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě Top ! Nádhera ! Tobě to sluší prostě pořád :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,mohla by jsi mi prosím poradit....mám totiž problémy s akné mám je celý rok na čele a už si protě nevím rady poradíš nějaký svůj trik :P prosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, s akné žádný velký problém nemám a nikdy jsem ani neměla, spíš jen ucpané póry, černé téčky a sem tam pupínek. Tenhle týden ale vyjde videorecenze na kosmetiku, kterou teď používám na pleť a jsem s ní superspokojená :)

      Vymazat