neděle 23. ledna 2011

23.1.

Malá zkouška outfitu na zítřejší zkoušku + sovičky (abych byla moudrá)
Dneska dopoledne jsme vyrazili na malé nákupy a já ulovila tyhle kraťásky a ještě jedny, každé jen za 29 Kč. Prosím omluvte můj výraz na první fotce, obličej se mi tím samým učením zdeformoval tak, že už se neumím tvářit normálně, navíc jsem od přírody dost nefotogenická.




kraťasy NY, silonky Asos, boty Baťa, tričko F&F, náušnice H&M

9 komentářů:

  1. super, s takovym paradnim lookem to stoprocentne udelas! :)

    http://gk22.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šortky sú úplne najlepšie! Gud lak na skúške, kráska!

    OdpovědětVymazat
  3. ty nausnice - sovicky jsou super! :)
    Navstiv take muj blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. take boticky mam tiez... teda ak su to Vagabond... su brutal pohodlne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :)
    @suzinqa *gwtba*: Pohodlné jsou, ale jsou z Baťi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé ta naušnička sovičky. :) Jéjéjé, jinak super kraťasy a od kud je máš? Všichni tu mají věci v superslevách na blogu a já jsem asi slepá ve městě nic v tak skvělých cenách NEVIDÍM! :O :D Máš super blog. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju, jsou z New Yorkeru, odkud co mám píšu vždycky pod fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi kraťásky a náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvelééé sú. Ja som nad nimi tiež uvažovala :)

    OdpovědětVymazat