pondělí 10. ledna 2011

Češi nosí nevkusné igelitky...

...já mám tuhle leopardí krásu !




A pozor! Po flitrovacím období nemůže následovat nic jiného, než matovací období:

10 komentářů:

  1. matovací období je rozhodně lepší :D a ta taška je úžasná, škoda, že nemám h&m poblíž

    OdpovědětVymazat
  2. ta taška je luxusní!! :) a ten matovací lak bych taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta taška je úžasná a ty laky taky :-)


    teengirlk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, tak krásný komentáře si snad ani nezasloužim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zase rozhodně pro flitrovací období ;) matovací období ve mě evokuje barvu na malování pokojů..))

    OdpovědětVymazat
  6. no..asi mám bujnou fantazii)))

    OdpovědětVymazat
  7. zatočíme s igelitkama!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tuhle s floral printem a puntíkama :)

    OdpovědětVymazat