středa 19. ledna 2011

Wow!

Chci vám strašně moc poděkovat za vaší přízeň. Počet mých pravidelných čtenářů se přehoupl přes dvacítku a pod mými články se objevují hrozně moc milé komentáře. Vážně moc si toho vážím.







8 komentářů:

  1. moc blahopreju, cloveka to vzdycky potesi :)

    http://gk22.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tu poprvé a už se mi tu líbí, takže se určitě jeětě zastavím!
    Ty madajlonky na plotě, tvá fotka? =)

    OdpovědětVymazat
  3. Doty: Děkuju, budu ráda, ale žádná z fotek není moje...Všechno jsou to inspiration fotky z tumblr:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je škoda, vypadá to totiž že jsou tam na prodej tak už jsem se plánovala zeptat kde se takhle loví =)

    OdpovědětVymazat
  5. tie topanky na druhej foto (myslim , ze su Valentino) milujem!!
    kuk ke mne ? :))
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat