pátek 14. ledna 2011

Beetle Ring

Už jsem ho viděla před nějakou dobou, zamilovala se do něj a od včerejška je MŮJ!


24 komentářů:

  1. krasne fotecky! Ten prsten som uz tiez obzerala, ale mne by nepristal. Na tebe je skvely!

    OdpovědětVymazat
  2. LOVE it. x


    p.s. I'm having a giveaway on my blog for a fox tail if you'd like to check it out. xx
    devorelebeaumonstre.com

    OdpovědětVymazat
  3. ten je nádhernej, miluju velké a výrazné prsteny

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, k barvičce nehtů je skvělý! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ahhhh!!! super super, moc se mi líbí, jak to hezky ladí :)

    http://gk22.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Úžásný!! Chci ho! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné komentáře, moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. naprosto nádhernej prsten!!!!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Připomělo mi to scénu ze Sex and the City na dražbě. "Je to trochu moc"
    Opravdu kýčovitý a přitom opravdu náfherný prstýnek!

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektní kombinace laku s božským prstenem !
    P.S. máš fakt sexy ruce :D

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, díky, ale to bude asi dobrým fotografem :) Mám krátké prsty a široké palce...

    OdpovědětVymazat
  12. Boze!!! Kde jsi ho koupila??? Ten prstynek chci taky, moc moc moc! Strasne moc se mi libi! :O A jaky mas lak na nehtech? Je super! :))

    Jestli si najdes cas, omrkni muj (mozna ze znas muj blog "Pixie Dust", ale ted jsem si otevrela nove webovbe stranky! :)))
    xxx

    OdpovědětVymazat
  13. Prsten je H&M a lak je z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Z H&M? Wow, ten si rozhodne musim poridit! :))))) Vypada jako od Arabely! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nezlob se, ale tohle je příšerný kýč. Ono ne všechno z H&M je cool a děsně in víš. Ale vše v dobrém :) L.

    OdpovědětVymazat
  16. Nelíbí se mi proto, že je z H&M, ale právě proto, že je to takový kýč :) Je tak strašný až je hezký :)

    OdpovědětVymazat
  17. Waw! Hrozně mi to připomíná styl blogerky ze Sea of Shoes! A líbí se mi, jak ten brouk ladí s nehtama :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ježišmarja, kristova noho, božíčku na nebíčku, ten je naprosto boží a nejspíš ho musím mít hned teď. (Pardon za výlev, toto byla moje první reakce.)

    OdpovědětVymazat
  19. to vypadá bomasticky s tím lakem!!

    OdpovědětVymazat
  20. Já ten prsten sháním jak blázen a nikde nic. Nechceš ho dát pryč? :) Holky kdyby někdo prstýnek měl a nechtěl tak napište maila. :)

    Děkujuu

    chocococonut@emai.cz

    OdpovědětVymazat