čtvrtek 14. srpna 2014

Brandnooz box ✿ červenec 2014


Dnes mám pro vás, trochu opožděně, recenzi červencového Brandnooz boxu, aneb příběh o tom, jak jsi to u mě Brandnooz box hóóódně dobře vyžehlil. Tentokrát byla krabička plná dobrot (skoro, ale nikomu přeci nechutná úplně všechno).


Hned po otevření se mi rozzářily oči, když jsem viděla sklenici s Lotus pomazánkou. Nad tou poslední (myslim tak tři boxy zpátky) se u nás doslova zaprášilo, takže doufám, že nikdo u nás doma tyhle články nečte a nezjistí, že jí mám schovanou. Tentokrát byla v boxu verze Crunchy s kousky sušenek. Je opět výborná, i když ta klasická jemná verze mi asi chutnala víc. K tomu tam byl ještě maličký balíček s dvěma sušenčičkama.


Dále lahev likéru Nordic Ice Apple, kterou teda nevim, kdo vypije. Zatim jsem to neochutnala, ale podle barvy a popisu to vypadá na klasické "jablíčko", které jsme pili v 15 letech a teď už by mě nenapadlo se k němu ani přiblížit. Ale možná padne někdy na nějaké akci, až dojde všechno pití a budem fakt zoufalí. Nebo to věnuju někomu, kdo tyhle tlamolepy pije.


Dále balíček sušeného ovoce od Mixit. Vzala jsem si ho do auta na cestu do chorvatska, že to bude taková zdravá sváča. Je super, že obsahuje jen ovoce, vůbec nic navíc, žádný cukr, ale bohužel je díky tomu to ovoce i dost kyselé. Ale jinak super zdravé mlsání takhle na cesty.


Chipsy, které jsou snad v každém boxu a které nejím, ale řekla bych, že se o ně mileráda postará má drahá polovička a dělají mu velkou radost.


Majonéza sice neni nic, co bych běžně používala, ale na grilování se bude určitě hodit, hlavně do burgerů, i když jde o majonézu na bagety (nevim, jestli přijde Hellmann's policie, když dám majonézu na bagety na něco jiného, než na bagety).


Krtečkova přesnídávka se v chorvatsku taky hodila. Byl jeden den, kdy jsme neměli nic k snídani, kluci byli až k prvnímu krámu hlady, ale já měla Krtečka :)


Kdo nemiluje staré dobré Kritky? Je to sice prasárna, ale zato móc dobrá.


Velkou radost mi udělal i zdravý celozrnný chlebík, na kterém jsem si moc pochutnala a aspoň společně s Mixit vyvážil box plný nezdravých věcí.


A nakonec Kávenky, které mám obecně moc ráda a z příchutě cappuccino skořice jsem byla nadšená. Za mě nejlepší příchuť Kávenek.

Oproti minulému Brandnooz boxu byl tenhle vynikající. Přesně takhle bych si box představovala, plný dobrot, které můžete hned ochutnávat, žádný ocet ani kečup.
Červencové vydání má u mě rozhodně palec nahoru.

6 komentářů:

  1. S Hellmann´s policií jsi mě dostala smíchy do kolen :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box se jim fakt povedl :) Viděla jsem, že tu lotus pomazánku prodávají v některých Albertech, tak bych ji ráda ochutnala :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se tohle vydání také opět líbilo! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ooooo bože, tak tu pomazánku Lotus bych asi snědla na posezení :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To sušené ovocie vyzerá fakt dobre :) a aj tá Krtečkova přesnídávka. Milujem banány. Škoda ale že to na slovensku zrejme nezoženiem. Inak veľmi pekný príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  6. S úschovou pomazánky Lotus tě naprosto chápu :D ... A nový termín "tlamolep" jsi mě vážně rozesmála :-D

    Hezký den,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat