pondělí 11. srpna 2014

Nákupy ☆ Claire's, Zara, Ebay,...


7 komentářů:

  1. Prasátko na čočky se mi fakt líbí :) Krásný je i puntíkatý tričko ze Zary,žlutý kraťásky a botasky Neo.
    Skvělý video, užívej si pěkně dovču :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli je to tím malým množstvím alkoholu nebo kofeinem ale strašně mě baví tvůj projev.. ! a co si budeme povídat ebay je fajn a za ty ceny se tam vážně koupí každá blbost :-)) štětce jsou super a hned na ně mrknu :-)) Tričko s průstřihy je výborné!

    Akorát by mě tedy zajímalo, kde ty jsi tlustá :D
    A taky, jak můžeš sehnat tak super věci, za tak super ceny! :O

    Hezký den a užij si dovolenou,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super video ! :) Hrozně se mi líbí ty štětce, že bych si je taky pořídila ? :D

    Ráda bych tě pozvala na naši Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:) budes delat nejake videa back to school?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nebudu a mám natočené video, kde vysvětuju proč :)

      Vymazat
  5. Ten čuník na čočky je úžasnej, už jsem se opičila a také i ho objednala :)

    Pokud máš zájem, u mě na blogu právě probíhá giveaway: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/08/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat