čtvrtek 21. srpna 2014

What's in my beach bag?!

Včera večer jsem procházela fotky ve svém telefonu a všimla jsem si, že jsem pro vás na dovolené nafotila obsah svojí plážové tašky se záměrem udělat článek hned až se vrátím. V tom všem zmatku jsem na článek zapomněla, ale lepší pozdě, nežli nikdy. Třeba někdo z vás jede na dovolenou v září a najde v článku i na konci srpna nějakou inspiraci.


Co se týče kosmetiky, moje plážová taška samozřejmě obsahuje něco opalování. Letos jsem podlehla velkém hitu mezi blogerkami, kterým je Bioderma Photoderm Bronze SPF 30 suchý olej na opalování, který je úplně super, protože je vhodný nejen na tělo, ale i na vlasy a na obličej. Já ho tedy používala jen na tělo a vlasy, ale na obojí fungoval bezvadně. Díky faktoru 30 jsem se ani jednou nespálila  a měla jsem pokožku hezky do zlatova. Vlasy olej sice trochu mastí, ale já nosila vlasy stejně pořád v drdolu a myla si je od soli každý večer, tak mi to nevadilo, hlavně že měly moje vlasy potřebnou ochranu. 

Na obličej jsem používala opalovací krém na obličej Dermacol Sun SPF 30, se kterým jsem až tak moc spokojená nebyla. Sice pořád lepší, než jiné opalovací krémy, ale pleť se mi po něm docela dost zhoršila a ještě teď jí dávám po dovolené dohromady a do původního bezaknózního stavu. Ale je fajn, že krém má ve víčku i balzám na rty s SPF, bez kterého já už na sluníčko nevylézám, po tom co jsem si jednou rty nehezky spálila.

Termální vodu Avéne jsem nedala celou dovolenou z ruky. Hlavně při dlouhých cestách autem to byl můj zachránce. Pleť příjemně osvěžuje a zklidňuje, takže je fajn i večer po opalování jako regenerace. Já jí ale na sebe stříkala asi tak 20x denně a okonce si jí moc oblíbili i moji klučičí spolucestovatelé. Navíc tohle balení má 150 ml, stojí 200 Kč a mám pocit, že je bezedné.

Kleenex balsam fresh - moje nejoblíbenejší kapesníky. Jsou mentolové a navíc balzámované, takže nemáte tak odřený nos.

Moje nová peněženka Michael Kors Saffiano Leather Phone Wristlet, která je výborná, protože má spostu kapes, takže se mi nemíchaly koruny, eura a kuny. Navíc má vevnitř i kapsičku na telefon, což bylo ideální vzheldem k tomu, že moje plážová taška je prostě plátěná taška, která postrádá důmyslné boční kapsičky.

Na zabití nudy jsem si přibalila Instyle časopis a rozečeného Orwella.

Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, co vy míváte ve svojí plážové tašce a jestli máte nějakou zkušenost s produkty v článku. :)





13 komentářů:

  1. 1984 zbožňuji! Jen zrovna na dovolenou bych si tuhle knihu asi nevzala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já už se po tom všem, co jsem musela přečíst od toho dokážu odprostit :)

      Vymazat
  2. Jé Chorvatsko? My jedeme taky ! :) Kde sídlíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zpátky v Čechách - je to v článku :)

      Vymazat
  3. Termální vodu od Avéne taky miluju! I když moje balení nikdy nejsou tolik bezedné :D
    Ta peněženka je božská, také si přeju peněženku od MK, tak snad jednou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké vybavení, Orwella mám teď také rozečteného. Jinak většinou v plážové tašce nosím nejrůznější opalovací krémy a oleje, něco na čtení a většinou alespoň ještě jeden vršek od plavek :D
    S ničím co tu máš zkušenost nemám, letos jsem ani na dovolené nebyla jinak si myslím, že mým kamarádem by se také stala Bioderma
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mě v plážové tašce nesmí chybět lůj na rty, opalovák, voda a i ten časopis :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já tam nosím velkou knihu, ovoce, pití, peníze, opalovák a balzám na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já když si s sebou vezmu časopis i knížku, tak se na knížku nikdy nedostane :D

    OdpovědětVymazat
  8. Flabgee, predvčerom som išla autobusom do mesta a videla som tvoju - asi o 10 rokov staršiu - dvojníčku! No prisahám, že vyzerala ako ty o takých 10 rokov - vlasy, úsmev, oči - úplne podobné. Aj som chcela slečnu požiadať o fotku, ale jediné čo ma zastavilo bola jej dcéra a fakt, že hovorila po slovensky :D

    V mojej plážovej taške som na dovolenke mala podobné veci - opalovák, balzám na pery, olej na opalovanie a nejaký časopis či knihu. Inak mne sa tiež po dovolenke neskutočne zhoršila pleť a stáva sa mi to vždy. Neviem či z krému alebo zo slnka, každopádne vždy ju musím po dovolenke dávať dokopy.

    OdpovědětVymazat
  9. ja som na dovolenke nebola a ani nepôjdem lebo mám malé detičky. super vecičky

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Peněženka s kapsičkou na mobil? to je super, to by se mi taky libilo :)

    OdpovědětVymazat