úterý 16. září 2014

Brandnooz box ✿ srpen 2014


Hned na začátek musím říct, že srpnový Brandnooz box se opět dost vydařil. Sice moc nešel dohromady s mým programem Rekondice, ale sem tam jsem si malé zhřešení dovolila a něco ochutnala.


Bezkonkurenčně největší radost mi udělal Avanti Spritz. Sice jsme ho ještě neochutnala, ale podle popisu a barvy by mělo jít o něco ve stylu Aperol Spritzu, což je moje momentálně asi nejoblíbenější pití. Navíc na Avanti mám veselé vzpomínky. Kdo z nás ho za chudých studentských časů nepil?


Ochucený nealko Radler mě moc nedostal, ani jsem ho nedopila, ale já obecně nemám ráda grepové příchutě, tak třeba někomu z vás zachutná. Švestkový Jumex džus byl dobrý, ale hóóódně sladký, takže jsem ho míchala napůl s vodou.


Jediná složka boxu, která mě nijak moc nezaujala byla paprika od Kotami. Možná, že nějakou kuchařku zaujme, že jde o uzenou papriku, ale já nevařím skoro vůbec a i do toho svého občasného vaření jsem nepoužila papriku ani nepamatuju.


Marmeláda Rio de Janeiro mě příjemně překvapila. Nejsem moc marmeládový typ, i na croissant v McCafe si dávám nutelu, ale tahle marmeláda mi moc zachutnala. Má fakt ovocnou chuť a neni tolik sladká.


Tohle pití od Isoline bylo složkou boxu, která nejvíc vzbudila mojí pozornost. Bohužel ale celkem zklamání. Jednak trvalo asi hodinu, než jsem pochopila, jak to funguje (neni to vina pití, jsem retard), pak mi to pití vůbec nechutnalo a nakonec nemělo ani žádné extra účinky, které slibuje.


Kdo si kafe nesladíte, tak si Nescafe cappuccino nekupujte, je to slaďárna. Kdybych si ho ale koupila v 15-ti, kdy jsem byla zvyklá na 2 lžičky cukru, pochutnala bych si. Delissa byla moc dobrá.


Popcorners je dost velká lahůdka. Ne překvapivě doporučuju těm z vás, kteří máte rádi popcorn. Navíc nejsou mastné a člověk nemá tak černé svědomí jako z klasických chipsů.


Nakonec tofu paštika, která už v jiné verzi kdysi v boxu byla. Opět moc moc dobrá.

Srpnový Brandnooz box má ode mě opět palec nahoru.

4 komentáře:

  1. Tak nejvíc se mi líbí asi marmeláda a popcornes, o kterých ale slyším poprvé :))

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ten vypadá dobře! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by udělala největší radost ta marmeláda, jinak bych byla z boxu fakt zklamaná, protože piju jen vodu :D a čaje
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  4. Box se mi také moc líbil. Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat