sobota 27. září 2014

Recenze ☆ Makeup Revolution





5 komentářů:

  1. Krásne paletky. Rada by som pozrela aj video, no teraz nemôžem. Zajtra však určite pozriem :)) a k rúžu :) milujem také svetlé farby. Škoda, že mi nepristanú.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  2. Barvička rtěnky se mi fakt líbí a barevná paletka je taky hezká :). Aspoň taky vidím tu barevnou
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už mám doma pár věciček. Mám paletku Run boy run a je jednoznačně top. Parádní pigmentace, pěkné balení, vydrží celý den...no za tu cenu nemám slov. Mají plno dalších paletek, už zase po další pokukuji. Určitě srovnatelné s MUA, ale ty stíny se shimerem mi u Revolu přijdou sytější. Další paletku koupím asi Girls on film. Pak mám rozjasňovač v odstínu Peach lights - hodně přirozená barva. Rozjasňovač je zapečený a na nanášení doporučuji hustší štětec, ať vůbec něco naberete. Dodá pěkný a lehký lesk, takže taky super. A poslední věc je tvářena, klasická pudrová v odstínu Treat - opět velmi přirozená barva. Balení obyč. plast, špatně se otevírá, barvu jsem čekala podle obrázku víc do oranžova, ale je spíše do růžova a velmi, velmi práší, takže nejslabší produkt. Když opomenu balení a prášivost, tak účel plní a pigmentace je akorát a jsem celkem spokojená. Zase koukám na eshop. Určitě vyzkouším i rtěnky, pak mě zaujala i paletka korektorů a paletka na úpravu obočí, no pochopitelně hodím do košíku i další paletku =)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka moc pěkná, set na obočí je super, ta pinzetka je skvělá, praktická:) Rtěnka má úžasnou barvu, škoda že mě výrazné moc nejdou...

    OdpovědětVymazat
  5. Mam od nich par produktu a trochu jinou paletku ale jsem spokojena :) urcite zkusim rtenky xx
    tvoje videa jsou skvely :)

    OdpovědětVymazat