neděle 21. září 2014

Futruy beauty ambasador

Dnes mám pro vás miničláneček o stránce, kterou většina z vás ještě nezná a já bych vám jí ráda představila. Jde o stránku Futruy.com. Je to dost unikátní projekt a já mám to štěstí se na něm hned od počátku podílet z pozice jednoho z ambasadorů.


Je to stránka, kde najdete prostě všechno. Samozřejmě na vás můžu vychrlit nějaké slogany a obecné řeči, ale řeknu vám to vlastními slovy. Podle mě jde o megakatalog všech možných výrobků a značek. Sami se můžete podílet na stavbě Futruy tak, že píšete komentáře k produktům, značkám, obchodům, restauracím a prostě všem, co vás napadne. Píšete své minirecenze a názory, ze kterých se postupem tvoří jakýsi "profil" toho jednotlivého produktu, restaurace atd. Potom můžete Futruy využívat tak, že naopak čerpáte ze zkušeností ostatních. Sháníte třeba dobrou restauraci v Praze, která dělá dobré těstoviny? Najdete jí na Futruy! Sháníte kvalitní makeup bez SPF (jako já nedávno)? Najdete ho na Futruy. Samozřejmě to chce čas, než se takový katalog vybuduje, ale tady je právě řada na vás, abyste nám pomohli Futruy vybudovat. Vytvořte si profil a sdílejte svoje názory. 


V praxi je to snadné. Stačí vybrat značku, produkt, místo, prostě to, o čem chcete napsat, pak vyberete z možností, co si o tom myslíte (skvělé, dobré, nic moc,...) a napíšete svůj komentář. Můžete dokonce přidat i fotky.
Futruy také spolupracuje se spoustou firem. Vy můžete pak nějaké firmy sledovat a dovídat se tak o jejich novinkách.

To hlavní jsem vám napsala. Myslim, že uděláte nejlíp, když se na Futruy podíváte a uděláte si obrázek sami.
Můj profil najdete tady, nebo když kliknete na Futruy odkaz v právém panelu blogu.

2 komentáře:

  1. Celkem originální. :)
    Gratuluju, že ses k tomu dostala. :)

    Emily z ''blogu'' http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, tak to vypadá jako zajímavý projekt :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat