středa 6. února 2013

Clinique chubby stick


Chubby stick je jeden z mých největších pokladů téhle zimy. Je to tónovaný balám na rty. Je dostatečně hydratační na běžné denní nošení. Jasně, že to není carmex a rozpraskané rty vám to nezachrání, ale to od toho snad nikdo čekat nemůže.Navíc je i tak akorát pigmentovaný. Ta pigmentace není samozřejmě jako u klasické rtěnky, ale od té zas nemůžete čekat žádnou velkou hydrataci. Shrnula bych ho tak, že to není balzám a rtěnka v jednom, ale že je to něco mezi balzámem a rtěnkou.


Já ho mám v odstínu 15 pudgy peony, což je krásná růžová barva, na zimní měsíce úplně ideální. Od té doby co jsem si ho koupila ho používám skoro každý den a všude ho s sebou nosím. 

Plusy:
Má nádhernou barvu a skvěle hydratuje rty i ve velkých mrazech.

Mínusy:
Tím, že je hydratační, tak má celkem malou výdrž. Nějakou dobu vydrží, ale musím ho asi každou hodinu přetřít znovu, aby měl pořád tak hezkou barvu a jídlo nepřežije už vůbec. Ale největším mínusem je určitě cena. Už si nevzpomínám na přesnou cenu, ale určitě je to víc než 500. Jetšě jsem neměla šanci vyzkoušet alterntivy chubby sticku (Revlon, Topshop,...), ale myslím, že by se dalo určitě něco dost podobného sehnat levněji.


I když podle článku to vypadá, že má dost mínusů, pro mě nejsou tak důležité, jako ty plusy. I přes nějaké nevýhody svůj chubby stick miluju a dávám mu 4 z 5.


 


13 komentářů:

  1. Chubby stick jsou skvělé,ale řekla bych, že až moc předražené :) Dají se totiž sehnat i levnější alternativy :)Ale tahle barvička je boží o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
  2. Barvička vypadá super :) Ale chci nejvíc pochválit drdůlek, moc, moc ti sluší :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, si veľmi pekná a ten "rúžolesk" vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Spíš než na Chubby Stick si mě nalákala na Carmex :D.

    OdpovědětVymazat
  5. farba sa ti hodí :)
    Pozývam ťa na môj blog .Bola by som rada keby si sa stala followerkou :)
    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezka barva!!mozna vyzkousim:)dik za tip
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. mě se ty věci tak líbí a pak to na rtech nesnesu! Rtěnku ano, čím je matnější a "sušší", prostě nemám ráda ten mazlavý pocit na puse :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas bez toho pocitu nemůžu být, nesnášim ten pocit suchých rtů :)

      Vymazat
  8. od té doby, co ho vídám na blogách po něm moc toužím:) Ty máš moc hezkou barvu:) sluší ti!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já dávám plusy tomu supr drdolu!

    OdpovědětVymazat