čtvrtek 21. února 2013

MOTD #3


1. Rimmel Wake me up foundation (100 ivory)
2. Garnier Roll-on
3. Essence Cover stick (03 matt honey)
4. Essence quatro eyeshadow (08 wood you mind?)
5. Maybelline One by one mascara
6. Alverde gel na obočí  (01 blond)
7. Rimmel Stay matt powder (001 transparent)
8. E.l.f. Contouring blush and bronzer (turks&caicos)
9. Rimmel Vinyl gloss (140 dance with me) 

18 komentářů:

  1. Moc povedené líčení a tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle Ti vážně sluší - moc pěkné :) Btw. jak Ti vyhovuje ten lesk od Rimmelu? Přemýšlím o něm, ale nějak se nemůžu rozhoupat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Lesk od Rimmelu je super, mám ho už od léta a nemůžu si ho vynachválit. Ještě si chci koupit ten tu novinku Vinyl max, četla jsem na něj hodně pozitivních recenzí, ale u nás v DM byl ve slevě a je beznadějně vyprodaný...

      Vymazat
    2. Díky za odpověď. Já jsem spíš rtěnková, ale poslední dobou přicházím leskům na chuť, jen mě právě vytáčí ta lepivost :/

      Vymazat
    3. Taky nesnášim jak některé lesky lepí, ale tenhle právě nelepí skoro vůbec, není to takový ten hutný lepivý lesk.

      Vymazat
  3. Krásné líčení, moc ti sluší :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc pěkně :) Mimochodem máš krásně ostrý a čistý fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažim se, na kvalitě fotek mi dost záleží :)

      Vymazat
  5. Moc ti takové líčení sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lesk na rty je krásný! Musím si ho pořídit.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. you look so cute! i use the same mascara)
    kisses

    visit my blog please)
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle ti opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to sluší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat