středa 13. února 2013

Maybelline Color tattoo 24 hr


Těhle stínů je teď blogger a youtube doslova plný. Vůči gelovým, tekutým, krémovým, prostě všem stínům kromě těch klasických, jsem byla dost dlouho skeptická. Neměla jsem s nimi nejlepší zkušenost. Byla jsem zvyklá, že vypadaly krásně první minutu a pak se slily v ohybu oka do jedné čáry a po krásných stínech byla veta. Tyhle stíny jsou ale jiné. Ne nadarmo se jmenují Color tatoo, protože váženě na oku drží jako tetování. Můžete si po oku jezdit prstem jak chcete a stín se ani nehne, sundáte ho jen odličovačem. I když jsem se ho snažila setřít z ruky po vyfocení druhé fotky vlhčeným ubrouskem, neměla jsem šanci. Nejlépe se nanáší prstem, nebo nějakým pevným štetcem s kráskými štětinkami. Třeba můj base shadow brush od Real techniques ho vůbec nezachytil. Pigmentace stínů je taky úžasná. Já jsem si koupila odstín 35 On and on bronze, žádný jiný mě ani nenadchnul.


Plusy:
Neskutečná výdrž (na mě vydržel stín celý den, přežil i dvouhodinový taneční trénink a myslím, že kdybych ho večer neodlíčila, tak vydrží celých 24 hodin jak slibuje).
Nerozmazává se (viz výše).
Úžasná pigmentace a nádherná barva.
Nízká cena.
 
Mínusy:
Žádný mě nenapadá.

Color tatoo si ode mě nezaslouží o nic míň než 5 z 5.

Jestli chcete vidět tenhle zázrak v akci, počkejte si na zítřejší valentýský MOTD.



14 komentářů:

  1. Pořád jsem přemýšlela a přemýšlím jestli si je koupit. Přeci jen to nejsou (pro mě) nejlevnější stíny- jasně že se to pořád dá, ale je to taková ta cena, nad kterou přemýšlíš.... Ale teď jsem koukala do katalogu a v dm ho mají za zlevněný na 130 kaček. Asi se pro něj stavím až budu zdravá, už to nevydržím si tento nádherný bronzovo-hnědý odstín nepořídit, zvláště po tvé recenzi! :))
    P.s.: taky mě zaujal jenom tenhle odstín, ty ostatní si ny sobě nedokážu představit... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, fakt to stojí za to, navíc je to odstín, který je univerzální a dá se nosit prakticky pořád a dobře kombinovat :)

      Vymazat
  2. Určitě si je pořídím... Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je mám v tomhle odstínu :) A ještě plánuju koupi toho zlatého, ten se mi taky moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánovala jsem koupit si i zlatý, ale zdál se mi moc nevýrazný, možná pro někoho opálenějšího, ale já jsem blonďatá bleduje a myslím, že by to na mě nevypadalo nejlíp...

      Vymazat
  4. já stíny nepoužívám, ale tohle je skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dřív nepoužívala, ale začala jsem :)

      Vymazat
  5. Super recenze. Už sem nad tím přemýšlela a když je tady tam chválíš, tak je možná zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. já stíny nepoužívám, ale pokud jsou tak super jak říkáš, tak je asi koupím mámě na narozeniny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě a dej pak vědět, jak se mamce líbily :)

      Vymazat
  7. Já mám doma zlatý a fialový, protože hnědých stínů mám hrozně moc a taky jsem velmi spokojená :).

    OdpovědětVymazat