středa 27. února 2013

E.l.f. pečené stíny

Tyhle stíny jsem vám ukazovala ve včerejším videu a tady je slíbená recenze.


Já jsem si koupila odstín Burt plum, ale e.l.f. dělá tyhle stíny celkem v šesti barvách. Na ostatní odstíny se můžete podívat tady
Burt plum je úžasná švestková barva s jemných šimerem. Na oku vypadá stín moc hezky, hlavně v kombinaci se zlatým, bronzovým, nebo jiným neutrálním jemným stínem.  Stín je krásně pigmentovaný, není třeba nijak moc vrstvit a má dost dobrou celodenní výdrž. Stín sice trochu práší, ale to mě vzhledem k ceně nijak nešokovalo. Zase je uložený v klasickém jednoduchém plastovém obalu, který se snadno zničí, to je ovšem u levné kosmetiky dost časté.


Plusy:
Celkem dobrá pigmentace
Skvělá výdrž
Přijatelná cena
Krásná barva

Mínusy:
Trochu práší
Obyčejný plastový a snadno rozbitný obal

Pečené stíny od e.l.f. ode mě získávají 4 hvězdy z 5.

13 komentářů:

  1. Pigmentace je moc hezká, to je hlavně tím krásným odstínem:).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, ale já bych asi moc neunosila, možná jenom do záhybu oka :)

    OdpovědětVymazat
  3. tiež som na ne pozerala, no bála som sa, že budú naživo príliš tmavé... ale ako vidím, odtieň je krásny :))
    emmablay

    OdpovědětVymazat
  4. pěčené stíny. Pořád tomu názvu nemohu přijít na kloub, ale líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerajú dosť dobre

    OdpovědětVymazat
  6. Takový odstín by mě nenapadlo si koupit, ale věřím, že vypadá na očích hezky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem se zamilovala odstínu tvého stínu (se to i rýmuje) :) Nechceš někdy hodit i fotku - jak vypadá na očích? :) El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tenhle týden bude MOTD s tímhle stínem :)

      Vymazat