úterý 12. února 2013

OOTD #2

triko Zara, svetr, sukně, punčochy a oranžový náramek H&M, čepice NewYorker (pánský), stříbrný náramek ??? (dárek), boty Baťa

7 komentářů:

  1. líbí se mi to, hlavně to triko (medvídci 3), i když bych zvolila nižší boty, i když zase na jednu stranu, když se podívám jak venku sněží.

    OdpovědětVymazat
  2. tričko je najlepšie :) a v tej čapici vyzeráš milo

    OdpovědětVymazat
  3. To je super outfit :). Jaktože ses nechala ostříhat :)? Kdybych náhodou někdy měla dlouhý vlasy, víc jak centimetr bych z nich už neustřihla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. No, měla jsem je hrozně zničený od moře a pak jsem si ještě udělala ombre. Hrozně se cuchaly, rvalo mi to srdce, ale musela jsem je ustřihnout. :)

      Vymazat
    2. Tak je pravda, že zničeným koncům nic jiného než nůžky nepomůže, každopádně ti to sluší i tak :).

      Vymazat