pátek 22. února 2013

Video: 20 random facts about me


24 komentářů:

  1. Ukazuje mi, že this video is private a nejde spustiť :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, už by to mělo být ok :)

      Vymazat
    2. Super, už fičí, tak sa teda idem o tebe dozvedieť niečo nové :)

      Vymazat
  2. Fajn video :) A hezkých 20 zajímavostí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle video se ti opravdu povedlo! ;) Mimochodem já taky studuju filozofickou fakultu a taky posloucham Justina Biebera :D a docela tě v tomhle chápu, taky bych se k tomu asi nechtěla veřejně přiznat :D
    A musim říct, že jsem se docela nasmála...ryba, co se přisaje hubou na sklo :D Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný video! :) takhle jsem se už dlouho nenasmála :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší video:-D ty rybičky!:-D Taky si píšu seznamy! dokonce na každej den!:-D a a taky si kupuju věci, který pak nenosím:-D a Justina a 1D taky poslouchám!:) Jsem jima dokonce posedlá, by se dalo říct:-D

    OdpovědětVymazat
  6. GENIÁLNÍ popis filosofické fakulty! Přesně vystihuje mé pocity...

    OdpovědětVymazat
  7. som rada, že sa ti páči na mojom blogu...:) mne sa na tvojom taktiež veľmi páči a preto som tu a budem ťa sledovať..:D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super video :-)

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
  9. super video !
    seznamy taky miluju, a řád vůbec - všechno řadim podle barev, velikostí, abecedy, dost často ještě v kombinacích, bohužel smečka má sklony velmi, velmi anarchistické, doma je to válka (po večerech třídim lego - amjí ho asi 5 litrů, hlavičky zvlášť, čepičky zvlášť, kolečka zvlášť.... ráno v půl pátý vstanou a všechno to vysypou doprostřed pokoje na jednu hromadu.... :DDD
    A s citrusovýma příchutěma mi taky mluvíš z duše - citronové sušenky mají s citronem společný leda tak žlutý obal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě nejspíš klepne až budu mít děti :D

      Vymazat
    2. neklepne, člověk si zvykne na ledasco :D

      Vymazat
  10. Super video :) Jsem se tolik nasmála :) Dozvěděla jsem se o tobě díky Hanny Brokolice, která ti okomentovala na YT video.. a jsi mi strašně sympatická, určitě tě budu sledovat a odbírat.

    Chci se zeptat, jak si docílila svého odstínu vlasů? Ostříhala si se na krátko a nechala to odrůst?

    El.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc moc děkuju :)
    Odrůstaly mi dost dlouho, určitě jsem to dedělala tak, že bych si je ostříhala nějak úplně na krátko. Prostě to chce jen trpělivost a přežít to, že ty vlasy nevypadaj úplně super. Když se ty odrosty dostaly někam na ramena, tak jsem je ustřihla a tak se jich zbavila úplně.... Krátké vlasy mi nesluší, radši jsem zvládla ty odrosty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně to chápu.. No uvidím zda se k tomu odhodlám, naštěstí se i v krátkých vlasech cítím celkem dobře, tak by to odrůstání nebylo takové "peklo". Dík za odpověď. El.

      Vymazat
  12. A ještě maličkost :) Nene, nestalkuji tě :) Co se týče těch brýlí, také mám nepatrně jedno ucho vyšší, a v optice mi to naštěstí umí upravit, vždy mi nakřiví bočnici dle mých uší - potom brýle na nose vypadají jako kdybych byla bez vady :D Zkus se na to v optice příště zeptat ;) El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už mi to někdo psal na youtube, dík za tip, určitě to zkusim :)

      Vymazat