středa 27. března 2013

Bioderma Sébium Gel gommant purifiant

Dnes mám pro vás recenzi na Bioderma Sébium čisticí peeling pro smíšenou a mastnou pleť. Normálně pleťové peelingy moc nepoužívám, přijde mi, že většina z nich dost podráždí a vysuší pleť. Tenhle peeling mě ale celkem mile překvapil.


Tenhle peeling, i když je na mastnou pleť, je dost šetrný. Po použití jiných peelingů mám často podrážděné okolí nosu a vysušené tváře. Po použití tohodle mám pleť na dotek hebkou jak dětskou prdelku. Co se týče vyčištění pleť, tak je celkem dobrý. Používala jsem ho teď pravidelně dvakrát týdně a nějaké změny jsem zaznamenala. Hned po vyčištění vypadá pleť lépe a celkově se mi pleť o něco zlepšila. Ale nedá mi to a musím ho srovnávat s Mask of Magnaminty od Lushe, což je můj největší oblíbenec mezi maskami a peelingy vůbec. Mask of mangnaminty je maska, která má v sobě drobné částečky, které při smývání fungují jako peeling. Je to zatím jediná věc, která dokáže udělat něco s mými černými tečkami, se kterými bojuju už od puberty. Peeling od Biodermy pleť vyčistí, vyhladí, ale černých teček mě nezbaví.


Peeling je ale moc příjemný. Má dost tekutou konzistenci a je plný droboučkých hrubých částeček. Stačí úplně malinké množství a rozmažete ho po celém obličejí, takže vám vydrží věčnost. Já měla tyhle vzorečky a jeden z nich mi vydržel neskutečně dlouho (cca na 10 použití).Jinak má peeling příjemnou neutrální vůni, jak už je u Bioderma produktů běžné.


Plusy:
 Nedráždí a nevysušuje pleť
Celkem dobře vyčistí a vyhladí
Při pravidelním použivání zlepšuje pleť 
Přijatelná cena 251 Kč za 100 ml (viz odkaz na vrchu článku)

Mínusy:
Nevyčistí pleť do hloubky
Neodstraní černé tečky
 

9 komentářů:

  1. Sebium su vyborne vyrobky ja prave pouzivam najnovsi Global a ten je skvely!

    Inak ak nahodou hladas dobry pletovy krem tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/doliva-pletovy-krem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tento výrobok je fakt skvelý! Pleť vyčistí a nepodráždi.
    Inak máš fakt skvelé nápady a tipy, tvoje videa sú fakt cool :) Rozhodne by bolo super, ak by si dávala videjka aj tvojho šatníka, pretože veci máš tiež štýlové. Palec hore :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle peeling jsem měla a hrozně mě rozčilovalo, jak je tekutý. A přišlo mi, že měl příliš ostré částečky a trochu škrábal. Já osobně nedám dopustit na peeling s granátovým jablkem od Korresu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna nedávno jsem začala používat nějaké přípravky od Biodermy (aktuálně 15 dní poctivého používání), a nemůžu si ji vynachválit. Zrovna tenhle peeling jsem si pořídila a je úžasný. Trochu jsem se obávala, protože mám suchou a přecitlivělou pleť, ale v řadě na můj typ pleti peeling asi není (což by i bylo asi logický..:), ale strašně dobře mi sedl, taky ho používám 2x týdně jak se doporučuje a pleť se mi za těch 15 dní o hodně zlepšila.

    OdpovědětVymazat
  5. Může to bý sebelepší, ale...když mi to neodstraní černé tečky, je mi to na dvě věci, takže to ni nebudu zkoušet (dík za recenzi a odrazení od nákupu :)) :/ Jinak mám ale s touto řadou jen nejleší zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  6. Já se tedy musím přiznat, že Bioderma (měla jsem od ní 3 výrobky) mě zklamala na celé čáře. Účinky minimální, vzhledem k ceně bych do ní už nikdy nešla. A můj muž měl od Biodermy šampón proti lupům a tolik lupů, co se mu udělalo po jeho použití, v životě neměl. Ale samozřejmě každému vyhovuje něco jiného. ;-).
    Recenze se ti moc povedla.
    Vivi

    OdpovědětVymazat