pátek 15. března 2013

Video: Empties #2


4 komentáře:

  1. Mask of magnaminty taky miluju. Mám už 4. balení a rozhodně ji budu používat dál. S tím, co popisuješ, že se ti s maskou stalo, mám taky zkušenost. Přišel mi vzorek MoM a teda nestačila jsem se divit :-D Vím, jaká má být konzistence, barva a vůně téhle masky, opravdu ji používám velice často a pravidelně. No a hmota ve vzorku byla taková nahnědlá, suchá, drolila se a navíc ještě smrděla jako nějaká chemikálie. No hnus.
    Já Colossalku bohužel doporučit nemůžu. Koupila jsem si ji včera a skoro nic mi s řasami neudělala. Malinko je zvýraznila, ale čekala jsem teda mnohem víc. Vyhozených 180 Kč :-/

    Jinak moc hezké video, sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chválím:) Moc hezké video:) suchý šampon od syoss mám taky ráda:) a masku od lushe si kupuju stále dokola:)

    OdpovědětVymazat