neděle 3. března 2013

Instaweek #4

1. Vyhrála jsem giveaway o Casio hodinky na blogu u Niky, hurááá! / 2. Lupča na procházce pěkně vymrz :)

3. Už jsem nevydržela do jara, mám dost zimních barev / 4. Jak mám usnout, když mám tohle za zdí, aneb když si brácha pořídí nového mazlička

PS: Na instagramu mě můžete najít jako Flabgee

22 komentářů:

  1. je kavalírek :P já mám dva :)

    OdpovědětVymazat
  2. aaach,toho pavúka by som nemohla mať v byte..ani o 100 izieb dalej :D

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělého pejska! :) Jinak s tím pavoukem, to bych nepřežila!

    OdpovědětVymazat
  4. AA! ten pavouk.. :D to bych asi nevydržela být ani v pokoji a pořád bych ho kontrolovala, jestli náhodou neutekl. Mám z pavouků hrozný strach. A ten lak má nádhernou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky kontroluju, kdykoli jdu k bráchovi do pokoje a víko terárka jsem zatížila knižkou :D

      Vymazat
  5. Jé, ty se máš, že jsi je vyhrála :) Jinak mít toho pavouka na zdi.. asi bych se zbláznila! :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  6. Pavouka bych nezvladla! :D jinak barvu laku mam stejnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky jsem si to myslela, ale pomalu si zvykám :D Ale jinak mint barva, to je klasika :)

      Vymazat
  7. Hodinky jsou senzační a jedno z těch dvou chlupatých mazlíčků taky ;-). Vážně se dá zvyknout na tak velikýho pavouka?!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim, jestli si někdy zvyknu úplně, ale pracuju na tom :D

      Vymazat
  8. ja som tiež nevydržala...vlastne ani som na nechtoch tie zimné farby veľmi nenosila..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas jo, ale červený a zlatý už bylo až až...

      Vymazat
  9. na instagramu si tě přidám)) hodinky ti závidím, já nikdy GA nevyhrála a ty Casiácké hodinky jsou hrozně krásné:D

    OdpovědětVymazat
  10. No tak z toho pavouka by mě švihlo :D A Lupča je moc kjůůůt :))

    OdpovědětVymazat