pátek 29. března 2013

Otázky a odpovědi 2. část


8 komentářů:

  1. Druhá část! Jdu pokračovat! ;P

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje videa se mi moc líbí, jsi velice sympatická a mám radost, že se konečně objevila i nějaká bloggerka z Tábora. Ale nezlob se - na to že studuješ jazykový obor, používáš dost vycpávkových slov typu jakoby, vlastně atp. Máš moc milý hlas, ale tohle mi úplně trhá uši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vim, za to se omlouvám, snažim se toho zbavit, ale jde to těžko...

      Vymazat
  3. Moc super video, taky bych ráda dělala v budoucnu žurnalistiku, ale naštěstí jsem v prváků na gymplu, tak mám s výběrem vysoké ještě trochu času.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc děkuji za odpovědi na moje otázky :) Mrknu na nějaké tvoje oblíbené knížky a zapátrám u nás v knihovně. Ráda si odskočím od odborných publikací, kterých musím číst kvůli tématu mé práce kvanta..

    A taky se přidávám, tvůj projev mi je velmi sympatický, jen mi vadí neustále opakování jakoby a prostě. Je to těžké, hlavně, když mluvíš z patra, to se člověk tolik nekontroluje, ale zapracuj na tom.

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, za "jakoby" a "prostě" se omlouvám, budu snažit to omezit :)

      Vymazat