neděle 24. března 2013

Lush Seanik šampuk

Je tady recenze na další vlasový přípravek. Tentokrát na šampuk Seanik od Lushe. Podobných recenzí uvidíte ještě několik. V poslední době jsem do vlasové kosmetiky úplně zažrala. Mým hlavním nepřítelem se staly silikony a parabeny. Neustále teď zkouším různé novinky a varianty a hodlám svou péči o vlasy dovést k dokonalosti.


Před nějakou dobou jsem šla do Lushe s tím, že si chci koupit nějaký šampuk. Popsala jsem slečně, která tam pracovala moje vlasy a ona mi doporučila právě Seanik. Je to můj druhý šampuk od Lushe, který jsem vyzkoušela a asi poslední, protože mi celkově šampuky nějak nevyhovují. O tom, který jsem měla předtím vám nic moc neřeknu, už si nepamatuju jméno, vím jen, že byl červený a že vysušoval vlasy, což je bohužel problém i Seaniku. Možná že jinému typu vlasů by vyhovoval, ale já mám vlasy na koncích docela suché a proto mi tenhle šampuk vůbec nevyhovoval. Po jeho použití jsem musela dát velkou dávku koncionéru skoro na celou délku vlasů a kdybych tak neudělala, pochybuju, že bych je někdy rozčesala. Na druhou stranu vlasy perfektně odmastí a moje vlasy udrží nemastné vic než dva dny, což málokterý šampón dokáže. Navíc šampuk moc pěkně voní a má barvu jako králíček Azurit. Ale za tu cenu můžete sehnat spoutu šampónů, které jsou mnohem lepší (i když je pravda, že když šampuk udržujete v suchu, tak vám vydrží hodně hodně dlouho).
Ne, že bych ho už nikdy nepoužila, ale nechám si ho na občasné používání, když budu potřebovat pořádně odmastit vlasy, nebo z nich vymýt hodně stylingových přípravků. Ale když ho použiju, tak jedině v kombinaci s maskou, nebo velkou dávkou kondicionéru. 


Plusy:
Skvěle odmastí vlasy
Krásně voní
Pokud ho udržujete v suchu, vydrží dost dlouho

Mínusy:
Vysušuje vlasy
Vyšší cena

Šampuk Seanik ode mě získává 2 hvězdičky z 5.


3 komentáře:

  1. Jo, šampuky dost odmašťují vlasy, proto mě nikdy nelákalo je zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny šampuky vlasy vysušují. Bohužel :( Mám kudrnaté vlasy, takžejsem je po mytí se šampukem kolikrát rozčesávla i 20 minut

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám obyčejný kopřivový šampon a nemůžu si ho vynachválit. Občas uklouznu a zkusím nějakou jinou novinku, ale vždy se ke kopřivovému vrátím. Krásně voní, vlasy nezatěžuje. Hodím na vlasy po umytí oblíbený kondicionér a vlasy jsou krásné, hebké, lesklé a zdravé. Je sice pravdou, že vděčím taky genům. Ale i přesto, kopřivový šampon je pro mě naprostá jednička :) El.

    OdpovědětVymazat