čtvrtek 7. března 2013

Moji fashion oblíbenci na youtube

Beautycrush


Tahle krásná angličanka má podle mě úžasnej a neskutečně originální styl. Má fashion a beauty blog a samozřejmě kanál na youtube. Určitě se podívejte na její videa, je hrozně milá a zábavná.


LaurDIY


Tuhle holčinu jsem objevila teprve nedávno. Na svém blogu a youtube channelu má krásné outfity a zajímavé DIY tutoriály. Její styl není nijak ojedinělý, ale mně je dost blízký.


Sunbeamsjess


Sunbeamsjess nemá blog (kromě nějakého starého, kam rok nic nepřidala), má jen kanál na youtube. Její kanál je havně o módě a točí tam neskutečné outfitové lookbooky. Její styl je pro mě dost nenositelný, ale baví mě se na ta videa koukat a určitá inspirace tam rozhodně pro mě je.

10 komentářů:

  1. Znám jenom Beautycrush,kterou miluju a sleduju ji pravidelne:) jinak ty další dvě neznám,ale mrknu na ne:)

    OdpovědětVymazat
  2. neznam ani jednu, takze na ne urcite mrknu:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen Beautycrush kterou miluju a stejně tak její styl.. a ten přízvuk ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  4. nice picks, they are all talented and lovely bloggers xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Znám jen Beautycrush a je úžasná♥ Na ostatní se určitě mrknu :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Znám jen Beautycrush, kterou mám vážně moc ráda :) Na ty ostatní se podívám

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo díky za tip, na jejich videa určitě mrknu. :) Taky znám jen Beatycrush

    OdpovědětVymazat
  9. wow, díky za tipy, určitě na to mrknu. Kéž bych měla čas na všechny videa od těch Youtube blogerek :)

    OdpovědětVymazat